die meest linker is wel heel erg lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Kindervriend het volgende:
Overigens zie ik dat men niet overal selecteert op uiterlijk.
[afbeelding]
lekker blijven plakken....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:45 schreef Pony-Lover het volgende:
die meest linker is wel heel erg lekker![]()
![]()
![]()
En die buitenlanderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Kindervriend het volgende:
Oh ja, Dhr. van Dalen!
[afbeelding]
*fapfapfap*
Niet te vergeten de Konmarquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Sommige meiden van Mac Donalds zijn ook leuk.![]()
Sja, als je op Antilianen en negerinnen valt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Sommige meiden van Mac Donalds zijn ook leuk.![]()
Nou dat beeld herken ik niet hoor. Het is een en al hoofddoek wat ik zie. En ook die kuttige veel te kleine lopende band, waardeloze supermarkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Valt jullie dat niet op? In de 'betere' AH's zitten altijd ramgeile mokkels achter de kassa's. Tenminste, bij de AH XL waar ik soms kom. Selecteren ze daar op hoofden en kontjes, of wat? Het zal die ouwe snoepert uit de reclame wel zijn, Dhr. van Dalen. Hij doet het goed in ieder geval!
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blouse, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
Sommigen dragen hun werkblouse ook zo lekker ver open. Dan krijg ik al helemáál een bobbel in de broek als ik m'n peperkoek en Fristi afreken.
Ik heb er over zitten denken om te stoppen met m'n huidige baan en te solliciteren bij die AH. Dan kom ik denk ik heel veel in contact met die leuke mèskes en maak ik vast kans op sex. Denken jullie ook niet? Het staat verder natuurlijk ook best goed op je cv. AH is een goeie winkel. Geloof ik.
gr.
Een wanhopige Boogschutter.![]()
Ja proest, want er werken kei veel buitenlanders bij de macquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, als je op Antilianen en negerinnen valt...
Hier in (Zuid) Limburg valt dat reuze mee. Ik werk er zelf ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, als je op Antilianen en negerinnen valt...
Een week ruiken aan je pinpas..... ok......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |