Verkapt-zie-die-kneus-nog-geen-rijbewijs-hebben-topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:33 schreef LENUS het volgende:
verkapt zie-mij-een-lease-auto-krijgen topic![]()
Zeg er dan ook meteen bij wat voor een, of waar je uit mag kiezen. Straks is het een Fiat Pindaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:33 schreef LENUS het volgende:
verkapt zie-mij-een-lease-auto-krijgen topic![]()
Ben al maanden aan het "chillen", had het namelijk al een tijdje gezien. Ik wil gewoon starten bij mijn nieuwe werkgever en mij daar nuttig makenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:33 schreef XiChico het volgende:
Ik zie het probleem niet, je word betaald om te chillen.
Is een peugeot 206. Toch leuke auto om mee te beginnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef XiChico het volgende:
[..]
Zeg er dan ook meteen bij wat voor een, of waar je uit mag kiezen. Straks is het een Fiat Pinda![]()
Ja tijdens mijn studententijd was het kiezen tussen een biertje of een rijbewijs. Nuff saidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Verkapt-zie-die-kneus-nog-geen-rijbewijs-hebben-topic.
en dat noem jij een leasebakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
Is een peugeot 206. Toch leuke auto om mee te beginnen![]()
Nou, voor mij is dat een leasebak inderdaad. Ik heb hem eigenlijk ook niet nodig voor mijn baan. Het was meer een extra bonus om een topper als mij binnen te halenquote:
wat voor baan is het?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou, voor mij is dat een leasebak inderdaad. Ik heb hem eigenlijk ook niet nodig voor mijn baan. Het was meer een extra bonus om een topper als mij binnen te halen![]()
Hoofd communicatie/prquote:
netjes hoor! moet binnenkort ook op banenjachtquote:
Gewoon een wat mindere baan aanpakken, om een paar maanden later in te stappen bij een leukere functie. Zo is het bij mij gegaan, alle werkervaring is meegenomenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef kollie het volgende:
[..]
netjes hoor! moet binnenkort ook op banenjacht![]()
Moet dat nu? Ik was dat topic al bijna vergetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef NJ het volgende:
Mocht je je nou echt vervelen en toch ontzettend geil zijn tijdens dit weer, misschien kan je een oud ideetje van jezelf wat meer uitwerken.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef NJ het volgende:
Mocht je je nou echt vervelen en toch ontzettend geil zijn tijdens dit weer, misschien kan je een oud ideetje van jezelf wat meer uitwerken.
En dan een 206quote:
Nou ik ken er genoeg van mijn studie die helemaal geen auto krijgenquote:
Je baan bestaat uit het rijden van een leaseauto?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef LENUS het volgende:
Ik heb dus een nieuwe baan en ga per 1 september in dienst bij mijn nieuwe werkgever. Nu moet ik dus de tussentijd uitzitten. Echt belangrijke klussen krijg ik niet mee, dus het is eigenlijk nutteloos tijdverdrijf en vooral veel fokken! Maar het blijft gewoon zonde van de tijd, daarom ga ik ervoor zorgen dat ik eerder weg kan, zodat ik mijn rijbewijs kan halen, zodat ik per 1 september mijn gloednieuwe leasebak kan bestijgen![]()
kut topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
En een kipfilet topic.
Communicatie/pr![]()
De combinatie hoofd <> 206 maakt me wat lacherigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou ik ken er genoeg van mijn studie die helemaal geen auto krijgenEn als eerste auto is het helemaal niet verkeerd
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |