Ik maakte toenstrax een grapje tegen mn neefje dat de snoepjes op waren in de winkel..
Hij moest en zou namelijk snoepjes hebben.. Ik zeg nee kijk maar alles is op (terwijl we voor al dat snoep stonden) dus mn neefje:
ow echt waar? waarom zetten ze dan lege zakjes neer? Dus ik uitleggen dat dat was om kindjes voor de gek te houden blabla weet ik veel wat ik nog meer zei doet er niet toe maar met een grijns van oor tot oor en als grap, hij dus ook lachen enzo..
Maar opeens begint zo'n halve zwerver mij zwaar af te kraken dat ik zit te liegen en tegen mn neefje dat ie me nooit meer zal geloven enzo.. Zelfs mn neefje van 3 keek die vent aan alsof ie niet helemaal 100% was.. Ik had die snoepjes trouwens al meteen in de kar gelegd.. Maja die kerel stond er nog dus k die zwerver even uitgelegd dat ik een smerige sadist ben.. En dat ik er van hou om het leven van kleine kinderen grondig te verzieken door verkeerde beelden van de AH in hun hersentjes in te prenten.. Later ben ik alles in de kar aan het doen bij de kassa begint zo'n verrimpelde heks commentaar te leveren op mijn inpak kunsten.. Ik heb dr 2 minuten zo aangekeken
![]()
en ben toen weer verder gegaan
Waarom bemoeien mensen die je helemaal niet kent toch altijd met je
![]()
(en nee het is geen intresse het is gewoon onnodig afkraken
![]()
)