denk dat het ook met sjablonen nog wel wat teveel precisiewerk isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef appelsap het volgende:
Ik heb laatst mijn fiets gespoten. Gewoon eerst geschuurd en dat was voldoende. Het zit er nog steeds op.
Je kan sjablomen maken, dan krjjg je er ze wel mooi op denk ik.
Maar stickers is wel een stukje makkelijker.
Ja het lijkt me ook wel lastig. Als je spuit dan heb je snel kans dat het gaat lekken als je maar net iets teveel spuit. (dat je van die druppels krijgt die omlaag lopen) dus dan is meteen heel je figuurtje verneukt. Stickers zouden dus veel makkelijker zijn en dan heb je ook veel leukere plaatjes!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
denk dat het ook met sjablonen nog wel wat teveel precisiewerk is.
maar waar haal ik die?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook wel lastig. Als je spuit dan heb je snel kans dat het gaat lekken als je maar net iets teveel spuit. (dat je van die druppels krijgt die omlaag lopen) dus dan is meteen heel je figuurtje verneukt. Stickers zouden dus veel makkelijker zijn en dan heb je ook veel leukere plaatjes!
Goede vraag.quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef Nuna het volgende:
Zouden ze je fiets trouwens niet sneller jatten als je hem kleurt?.
Ja, dat is waar. Maar ik dacht misschien, omdát hij nu juist opvalt dat ze hem sneller meenemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!.
Een opvallende fiets wordt veel minder snel gejat dan een standaard ding. Unieke fietsen vallen teveel op, pakkans is veels te groot...
Motip-verf is ook te koop bij veel automaterialen-winkels. Vaak ongeveer de helft goedkoperquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef dynamiet het volgende:
je kan het beste gewoon motip vef halen bij de halfords.
Hippiequote:Op woensdag 19 juli 2006 01:27 schreef Sheriam het volgende:
[afbeelding]
Mijn fiets (niet zelf gedaan, maar ik vind 'm wel heel leuk!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |