Praat nu niet over truien en mutsen aub.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ik weet nog wel de eerste 20 graden van dit jaar. WAA 20 GRADEN, WARM!!!!
Als het nu 20 graden is, doe ik een dikke trui aan en een muts op!
Krijg je het al heet ja?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Praat nu niet over truien en mutsen aub.![]()
Die dingen zijn totaal niet betrouwbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
me boordcomputer van de auto gaf 37 graden in Arnhem aan
als er geen sproeiverbod is, zou best kunnen met deze hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
Ik zet dadelijk gewoon de sproeier buiten aan, ik creeer men eigen buien wel.
Nou dan geven ze maar een boete, je mag nooit tussen een man en zijn sproeier komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als er geen sproeiverbod is, zou best kunnen met deze hitte.
Mah ik ook een klein beetje al is het niet veelquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef Intronic het volgende:
Ben nu wel gewend aan de temperatuur eigenlijk.
Ramen niet dicht gehad zekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:53 schreef Vava het volgende:
Binnen 34,2 en buiten (uit de zon) 34,1
En dat het maar snel af mag koelen!
Leeuwarden is verder ook niet belangrijkquote:
Ja, ik ook wel redelijk. Maar zodra je even een uurtje lichamelijke arbeid verricht zweet ik als een otter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef Intronic het volgende:
Ben nu wel gewend aan de temperatuur eigenlijk.
Mijn bioritme is ook verstoordt maar door dat ik er wel net zo vroeg uit moet als normaal ben ik dus overdag veel brakkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
Bioritme is ook aangepast hier, slaap pas rond 2 uur en word wakker rond 10 uur, eerder slapen lukt toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |