Heb je een ventilator? Nat voor een ventilator is ook een optie, kans dat je verkouden wordt maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Alle deuren enzo dicht, en ik heb het rolluik op m'n kamer de hele dag al dicht dus dat is nog wel te doen, maar das ook niks op een donkere kamer zitten nu, ben er vandoor, over een halfuur ofzo ben ik terug, zal ik wel drijfnat van het zweet zijn
edit: en ik heb een ventilator op m'n kamer![]()
Komend weekeinde naar groningen, familie bezoek, ik denk dat we zaterdag een boot pakken!quote:
Ook eindhoven hier idd 36 graden....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weatherwatch geeft nu Eindhoven ook 36 graden....Het waait nu wel, nog harder dan zonet.
We hebben de auto vol, op de terugweg mogen we de airco van mijn schoonmoeder meenemen, zo'n tafelmodel.quote:
Helaasquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We hebben de auto vol, op de terugweg mogen we de airco van mijn schoonmoeder meenemen, zo'n tafelmodel.![]()
Ken ik allebei niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Over 3 nachtjes slapen wij ook.![]()
Aquabest of de tongelreep geen optie?
zit op mijn werk vandaar! hahahha nee thuis helaas geen airco, is het ook behelpen met een ventilatortje en naakt met de benen wijd...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Over 3 nachtjes slapen wij ook.![]()
Aquabest of de tongelreep geen optie?
Als je een gewone ventilator hebt kun je er een koelelement voorhangen, zo'n ding dat in de koelbox/koeltas gaat, dat helpt wel iets!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Helaas![]()
Airco is wel beter als zo'n waaier.
's ochtends blaast hij nog koele lucht, maar nu is het gewoon warme lucht wat die blaast..
Schaduwplekjes? In de zon is het niet te doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ken ik allebei niet.
Tongelreep wel, maar nooit geweest.
Dan ga ik liever naar sportion, of hier na de geffense plas
Je moet zeker dringend overwerken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
zit op mijn werk vandaar! hahahha nee thuis helaas geen airco, is het ook behelpen met een ventilatortje en naakt met de benen wijd...
Ik vindt het ook erg plakkerig, misschien toch buien aan het ontwikkelen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef dane86 het volgende:
Waarnemingen 19 juli 2006 16:20
Station Weer Temp
(°C) RV Wind
(m/s) Zicht
(m) Druk
(hPa)
Terschelling onbewolkt 22.6
Den Helder onbewolkt 25.1
Schiphol onbewolkt 33.5
Rotterdam onbewolkt 34.2
Vlissingen onbewolkt 32.8
Leeuwarden 27.8
Eelde onbewolkt 32.7
Twenthe 34.9
Lelystad onbewolkt 33.9
De Bilt onbewolkt 35.0
Eindhoven 36.0
Maastricht onbewolkt
Eindhoven, still going strong. Ik vind het een beetje verontrustend dat het nog steeds warmer blijft worden.
Hier ook namelijk, Eindhoven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:43 schreef HPoi het volgende:
30,5 binnnen.
In welk "relaxt" deel van eindhoven zit jij, want waar ik zit in eindhoven is het 36 graden. Dan klinkt die 30,5 van jou wel erg relaxtquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier ook namelijk, Eindhoven.
Ow, ge-edit!
Binnen lieverd, buiten in de zon nog steeds 45 graden.....uit de zon 36.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef dane86 het volgende:
[..]
In welk "relaxt" deel van eindhoven zit jij, want waar ik zit in eindhoven is het 36 graden. Dan klinkt die 30,5 van jou wel erg relaxt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |