Mag, als het hier een poosje heeft geregend!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Van mij mag die onweersbui vanuit EHVN over Uden na Oss trekken.![]()
Luchthaven twente geeft 34.8 graden, eindhoven 35.6, wij winnen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Jerommeke.nl het volgende:
enschede is het loeiend heet.
jeeej, wij winnen, maar echt blij kan ik er niet om zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Luchthaven twente geeft 34.8 graden, eindhoven 35.6, wij winnen!![]()
Ik ook niet, wordt altijd een beetje melig van dit weer, zelfs mijn dwergpapegaaitjes zijn gaar.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef dane86 het volgende:
[..]
jeeej, wij winnen, maar echt blij kan ik er niet om zijn.
Ik zit nog onder dat 35,7 gedeeltequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef dane86 het volgende:
[..]
jeeej, wij winnen, maar echt blij kan ik er niet om zijn.
Je hebt altijd baas boven baas, ik kan niet zeggen dat ik het erg vindt dat we van de eerste plaats zijn verdreven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Ik zit nog onder dat 35,7 gedeelte(dat witte gedeelte dus)
Ik zit dus ook in omgeving maastricht (om precies te zijn in eijsden, dorpje 10km onder maastricht)quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef dane86 het volgende:
Maastricht geeft nog een beetje gas bij, nu 36,2
Weatherwatch geeft nu Eindhoven ook 36 graden....Het waait nu wel, nog harder dan zonet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef dane86 het volgende:
Maastricht geeft nog een beetje gas bij, nu 36,2
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef pvc_boer het volgende:
Hier is het ook niet meer te harden
Vliegen mep je in een keer dood, die zijn zelfs lam.
Hoe houdt jij het koel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Ik zit dus ook in omgeving maastricht (om precies te zijn in eijsden, dorpje 10km onder maastricht)
zwartequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Pilldriver het volgende:
En ik moet nu weg met de auto (zwarte polo zonder airco -0- )
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Pilldriver het volgende:
En ik moet nu weg met de auto (zwarte polo zonder airco)
Zo hou je het dus niet koel. Dan is het binnen de kortste keren net zo warm binnen als dat het buiten is. Logisch, want de warmte komt dus naar binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe houdt jij het koel?
Hier: gordijnen dicht, balkondeur en voordeur open, veel water drinken met ijsklontjes.
Alle deuren enzo dicht, en ik heb het rolluik op m'n kamer de hele dag al dicht dus dat is nog wel te doen, maar das ook niks op een donkere kamer zitten nu, ben er vandoor, over een halfuur ofzo ben ik terug, zal ik wel drijfnat van het zweet zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe houdt jij het koel?
Hier: gordijnen dicht, balkondeur en voordeur open, veel water drinken met ijsklontjes.
Ik woon 5 hoog, het vliegengordijn wappert flink!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef pvc_boer het volgende:
Hier is het ook niet meer te harden
Vliegen mep je in een keer dood, die zijn zelfs lam.
BTW, de wind is hier ook weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |