Tja, moeilijk ontkennen, maar ik zat nu toch liever op terschelling of zo, gebeurt niet zo vaak maar nu...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Sanne1805 het volgende:
whahaha! eindhoven rules!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef alors het volgende:
34,6 nu hier.. 27,4 binnenIn de buurt van Heerenveen.
*profiel gecheckt*quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:59 schreef Intronic het volgende:
Nog 1,7 graden en het record is verbroken hier![]()
Blijkbaar.. Leeuwarden is ook maar 15 km van de kust.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leeuwarden geeft 27.8, verschilt dat zoveel?
EXTREEM HOGE TEMPERATURENquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef DonRaja het volgende:
Net op yahoo gekeken: Tilburg 37 graden! (ter vergelijking: Paramaribo 29 graden...)
Lat de lokale buien allen verzamelen boven de huizen van alle warme medefok!kers!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
EXTREEM HOGE TEMPERATUREN
Het is in Brabant en Limburg lokaal
37-C geworden.Na deze extreme hitte
blijft het de hele avond warm en zelfs
vannacht is het meer dan 20-C.Alleen in
het noorden pakken minima lager uit.
Vannacht en morgen trekken vanuit het
zuiden wolkenvelden over het land met
lokaal kans op een (onweers)bui.In de
middag voelt het drukkend aan met 28
tot 32-C.Het waait nauwelijks.
De wind gaat naar het westen draaien
en zorgt de komende dagen voor iets
lagere temperaturen,25 tot 30-C.
moetuh wel wachte he! anders kende oe tuintje vergeten! (eindhovensquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
Ik zet dadelijk gewoon de sproeier buiten aan, ik creeer men eigen buien wel.
Beetje lastig, sproeier op balkon, denk niet dat de buren met open ramen dat op prijs gaan stellen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
hee joh, ging jij niet naar huis?...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:29 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
moetuh wel wachte he! anders kende oe tuintje vergeten! (eindhovens![]()
Ik las: "Ik cremeer me eigen buiten wel"quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
Daar wordt het niet koeler van hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik las: "Ik cremeer me eigen buiten wel"
Toen dacht ik: ja logisch, je wilt natuurlijk je huis niet in de fik hebben
Praat nu niet over truien en mutsen aub.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ik weet nog wel de eerste 20 graden van dit jaar. WAA 20 GRADEN, WARM!!!!
Als het nu 20 graden is, doe ik een dikke trui aan en een muts op!
Krijg je het al heet ja?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Praat nu niet over truien en mutsen aub.![]()
Die dingen zijn totaal niet betrouwbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
me boordcomputer van de auto gaf 37 graden in Arnhem aan
als er geen sproeiverbod is, zou best kunnen met deze hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
Nou dan geven ze maar een boete, je mag nooit tussen een man en zijn sproeier komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als er geen sproeiverbod is, zou best kunnen met deze hitte.
Mah ik ook een klein beetje al is het niet veelquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef Intronic het volgende:
Ben nu wel gewend aan de temperatuur eigenlijk.
Ramen niet dicht gehad zekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:53 schreef Vava het volgende:
Binnen 34,2 en buiten (uit de zon) 34,1
En dat het maar snel af mag koelen!
Leeuwarden is verder ook niet belangrijkquote:
Ja, ik ook wel redelijk. Maar zodra je even een uurtje lichamelijke arbeid verricht zweet ik als een otter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef Intronic het volgende:
Ben nu wel gewend aan de temperatuur eigenlijk.
Mijn bioritme is ook verstoordt maar door dat ik er wel net zo vroeg uit moet als normaal ben ik dus overdag veel brakkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
Bioritme is ook aangepast hier, slaap pas rond 2 uur en word wakker rond 10 uur, eerder slapen lukt toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |