Mag, als het hier een poosje heeft geregend!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Van mij mag die onweersbui vanuit EHVN over Uden na Oss trekken.![]()
Luchthaven twente geeft 34.8 graden, eindhoven 35.6, wij winnen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Jerommeke.nl het volgende:
enschede is het loeiend heet.
jeeej, wij winnen, maar echt blij kan ik er niet om zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Luchthaven twente geeft 34.8 graden, eindhoven 35.6, wij winnen!![]()
Ik ook niet, wordt altijd een beetje melig van dit weer, zelfs mijn dwergpapegaaitjes zijn gaar.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef dane86 het volgende:
[..]
jeeej, wij winnen, maar echt blij kan ik er niet om zijn.
Ik zit nog onder dat 35,7 gedeeltequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef dane86 het volgende:
[..]
jeeej, wij winnen, maar echt blij kan ik er niet om zijn.
Je hebt altijd baas boven baas, ik kan niet zeggen dat ik het erg vindt dat we van de eerste plaats zijn verdreven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Ik zit nog onder dat 35,7 gedeelte(dat witte gedeelte dus)
Ik zit dus ook in omgeving maastricht (om precies te zijn in eijsden, dorpje 10km onder maastricht)quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef dane86 het volgende:
Maastricht geeft nog een beetje gas bij, nu 36,2
Weatherwatch geeft nu Eindhoven ook 36 graden....Het waait nu wel, nog harder dan zonet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef dane86 het volgende:
Maastricht geeft nog een beetje gas bij, nu 36,2
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef pvc_boer het volgende:
Hier is het ook niet meer te harden
Vliegen mep je in een keer dood, die zijn zelfs lam.
Hoe houdt jij het koel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Ik zit dus ook in omgeving maastricht (om precies te zijn in eijsden, dorpje 10km onder maastricht)
zwartequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Pilldriver het volgende:
En ik moet nu weg met de auto (zwarte polo zonder airco -0- )
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Pilldriver het volgende:
En ik moet nu weg met de auto (zwarte polo zonder airco)
Zo hou je het dus niet koel. Dan is het binnen de kortste keren net zo warm binnen als dat het buiten is. Logisch, want de warmte komt dus naar binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe houdt jij het koel?
Hier: gordijnen dicht, balkondeur en voordeur open, veel water drinken met ijsklontjes.
Alle deuren enzo dicht, en ik heb het rolluik op m'n kamer de hele dag al dicht dus dat is nog wel te doen, maar das ook niks op een donkere kamer zitten nu, ben er vandoor, over een halfuur ofzo ben ik terug, zal ik wel drijfnat van het zweet zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe houdt jij het koel?
Hier: gordijnen dicht, balkondeur en voordeur open, veel water drinken met ijsklontjes.
Ik woon 5 hoog, het vliegengordijn wappert flink!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef pvc_boer het volgende:
Hier is het ook niet meer te harden
Vliegen mep je in een keer dood, die zijn zelfs lam.
BTW, de wind is hier ook weer weg
Heb je een ventilator? Nat voor een ventilator is ook een optie, kans dat je verkouden wordt maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Alle deuren enzo dicht, en ik heb het rolluik op m'n kamer de hele dag al dicht dus dat is nog wel te doen, maar das ook niks op een donkere kamer zitten nu, ben er vandoor, over een halfuur ofzo ben ik terug, zal ik wel drijfnat van het zweet zijn
edit: en ik heb een ventilator op m'n kamer![]()
Komend weekeinde naar groningen, familie bezoek, ik denk dat we zaterdag een boot pakken!quote:
Ook eindhoven hier idd 36 graden....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weatherwatch geeft nu Eindhoven ook 36 graden....Het waait nu wel, nog harder dan zonet.
We hebben de auto vol, op de terugweg mogen we de airco van mijn schoonmoeder meenemen, zo'n tafelmodel.quote:
Helaasquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We hebben de auto vol, op de terugweg mogen we de airco van mijn schoonmoeder meenemen, zo'n tafelmodel.![]()
Ken ik allebei niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Over 3 nachtjes slapen wij ook.![]()
Aquabest of de tongelreep geen optie?
zit op mijn werk vandaar! hahahha nee thuis helaas geen airco, is het ook behelpen met een ventilatortje en naakt met de benen wijd...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Over 3 nachtjes slapen wij ook.![]()
Aquabest of de tongelreep geen optie?
Als je een gewone ventilator hebt kun je er een koelelement voorhangen, zo'n ding dat in de koelbox/koeltas gaat, dat helpt wel iets!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Helaas![]()
Airco is wel beter als zo'n waaier.
's ochtends blaast hij nog koele lucht, maar nu is het gewoon warme lucht wat die blaast..
Schaduwplekjes? In de zon is het niet te doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ken ik allebei niet.
Tongelreep wel, maar nooit geweest.
Dan ga ik liever naar sportion, of hier na de geffense plas
Je moet zeker dringend overwerken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
zit op mijn werk vandaar! hahahha nee thuis helaas geen airco, is het ook behelpen met een ventilatortje en naakt met de benen wijd...
Ik vindt het ook erg plakkerig, misschien toch buien aan het ontwikkelen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef dane86 het volgende:
Waarnemingen 19 juli 2006 16:20
Station Weer Temp
(°C) RV Wind
(m/s) Zicht
(m) Druk
(hPa)
Terschelling onbewolkt 22.6
Den Helder onbewolkt 25.1
Schiphol onbewolkt 33.5
Rotterdam onbewolkt 34.2
Vlissingen onbewolkt 32.8
Leeuwarden 27.8
Eelde onbewolkt 32.7
Twenthe 34.9
Lelystad onbewolkt 33.9
De Bilt onbewolkt 35.0
Eindhoven 36.0
Maastricht onbewolkt
Eindhoven, still going strong. Ik vind het een beetje verontrustend dat het nog steeds warmer blijft worden.
Hier ook namelijk, Eindhoven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:43 schreef HPoi het volgende:
30,5 binnnen.
In welk "relaxt" deel van eindhoven zit jij, want waar ik zit in eindhoven is het 36 graden. Dan klinkt die 30,5 van jou wel erg relaxtquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier ook namelijk, Eindhoven.
Ow, ge-edit!
Binnen lieverd, buiten in de zon nog steeds 45 graden.....uit de zon 36.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef dane86 het volgende:
[..]
In welk "relaxt" deel van eindhoven zit jij, want waar ik zit in eindhoven is het 36 graden. Dan klinkt die 30,5 van jou wel erg relaxt
Tja, moeilijk ontkennen, maar ik zat nu toch liever op terschelling of zo, gebeurt niet zo vaak maar nu...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Sanne1805 het volgende:
whahaha! eindhoven rules!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef alors het volgende:
34,6 nu hier.. 27,4 binnenIn de buurt van Heerenveen.
*profiel gecheckt*quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:59 schreef Intronic het volgende:
Nog 1,7 graden en het record is verbroken hier![]()
Blijkbaar.. Leeuwarden is ook maar 15 km van de kust.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leeuwarden geeft 27.8, verschilt dat zoveel?
EXTREEM HOGE TEMPERATURENquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef DonRaja het volgende:
Net op yahoo gekeken: Tilburg 37 graden! (ter vergelijking: Paramaribo 29 graden...)
Lat de lokale buien allen verzamelen boven de huizen van alle warme medefok!kers!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
EXTREEM HOGE TEMPERATUREN
Het is in Brabant en Limburg lokaal
37-C geworden.Na deze extreme hitte
blijft het de hele avond warm en zelfs
vannacht is het meer dan 20-C.Alleen in
het noorden pakken minima lager uit.
Vannacht en morgen trekken vanuit het
zuiden wolkenvelden over het land met
lokaal kans op een (onweers)bui.In de
middag voelt het drukkend aan met 28
tot 32-C.Het waait nauwelijks.
De wind gaat naar het westen draaien
en zorgt de komende dagen voor iets
lagere temperaturen,25 tot 30-C.
moetuh wel wachte he! anders kende oe tuintje vergeten! (eindhovensquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
Ik zet dadelijk gewoon de sproeier buiten aan, ik creeer men eigen buien wel.
Beetje lastig, sproeier op balkon, denk niet dat de buren met open ramen dat op prijs gaan stellen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
hee joh, ging jij niet naar huis?...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:29 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
moetuh wel wachte he! anders kende oe tuintje vergeten! (eindhovens![]()
Ik las: "Ik cremeer me eigen buiten wel"quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
Daar wordt het niet koeler van hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik las: "Ik cremeer me eigen buiten wel"
Toen dacht ik: ja logisch, je wilt natuurlijk je huis niet in de fik hebben
Praat nu niet over truien en mutsen aub.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ik weet nog wel de eerste 20 graden van dit jaar. WAA 20 GRADEN, WARM!!!!
Als het nu 20 graden is, doe ik een dikke trui aan en een muts op!
Krijg je het al heet ja?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Praat nu niet over truien en mutsen aub.![]()
Die dingen zijn totaal niet betrouwbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
me boordcomputer van de auto gaf 37 graden in Arnhem aan
als er geen sproeiverbod is, zou best kunnen met deze hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef dane86 het volgende:
Nou dan geven ze maar een boete, je mag nooit tussen een man en zijn sproeier komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als er geen sproeiverbod is, zou best kunnen met deze hitte.
Mah ik ook een klein beetje al is het niet veelquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef Intronic het volgende:
Ben nu wel gewend aan de temperatuur eigenlijk.
Ramen niet dicht gehad zekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:53 schreef Vava het volgende:
Binnen 34,2 en buiten (uit de zon) 34,1
En dat het maar snel af mag koelen!
Leeuwarden is verder ook niet belangrijkquote:
Ja, ik ook wel redelijk. Maar zodra je even een uurtje lichamelijke arbeid verricht zweet ik als een otter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef Intronic het volgende:
Ben nu wel gewend aan de temperatuur eigenlijk.
Mijn bioritme is ook verstoordt maar door dat ik er wel net zo vroeg uit moet als normaal ben ik dus overdag veel brakkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
Bioritme is ook aangepast hier, slaap pas rond 2 uur en word wakker rond 10 uur, eerder slapen lukt toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |