Ehm, jij bent toch nederlands?quote:
Gelukkig wel, en nu alweer steeds wolken, mag wel wat uit gaan vallen zo onderhand.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef pvc_boer het volgende:
Ik vindt de warmte nog wel meevallen hier.
Het is ook pas sinds 13:00uur ongeveer dat de zon goed doorkwam.
Met een nadruk op die + ja... want volgens nl2 blijft het nog zeker een week rond de 30 graden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor de komende week 25+
Lathum ligt toch aan het water??? Gek dat het dan nog zo warm blijftquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef Cyaa het volgende:
Buiten: 31
Binnen: 29,5
Lathum (vlakbij Arnhem)
in mijn kamer is het alleen nog een stuk warmer
Op zich wel vet dat dat nu kan. Helaas niet in de buurt om de Maas te bekijken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef prupke het volgende:
hier is het ook te warm nog steeds (ws vanavond buiten slapen)
btw dit heb ik in mijn 30 jaar niet meegemaakt en al helemaal niet dat je tevoet de maas van belgie naar nederland kan oversteken...
Lathum ligt aan het water daar ja. Normaal met mooi weer is het sterves druk daar, maar nu heel erg rustig, het was ook gewoon te heet om lekker relaxt buiten te zitten ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lathum ligt toch aan het water??? Gek dat het dan nog zo warm blijft
Ik heb net 3 kwartier ofzo gelopen, en zo koud is het nog niet buiten. Wel kouder dan binnen, maar nog steeds erg warm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Buiten is het nu echt héérlijk. Dat is dan weer een voordeel van zo'n warme dag. Helaas is de warmte haast niet uit huis te kriujgen, dus slapen zal wel weer lastig worden
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Heb net even met mijn voeten in koud water gezeten...... maar na een paar minuten was het net alsof ik in een pot spinazie zat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |