Mijn vrouw, de ruimte. En het klimaat.quote:
30.0 binnen, 26.9 buiten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:49 schreef Xalopalyps het volgende:
Op mijn kamer is het nou 30,3 graden en buiten 25,0
Nou, ik denk dat die met dit weer weinig klanten hebbenquote:
Klopt, ook al gaat het niet regenen een beetje bewolking zorgt er al wel voor dat het op het balkon niet zo heet wordt!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:22 schreef Levitation het volgende:
Eindelijk wolken hier in Ehv! Zou het dan toch nog gaan regenen?
Net was het buiten 26ºC... hopelijk blijft het dat ook en wordt het niet weer zo bizar heet als gisteren. Binnen is hier (op 't werk) de airco aan en slechts een graadje of 23.
Doe jij ook iets anders dan op je balkon zitten??quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, ook al gaat het niet regenen een beetje bewolking zorgt er al wel voor dat het op het balkon niet zo heet wordt!![]()
Ja hoor maar nu even niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:31 schreef dane86 het volgende:
[..]
Doe jij ook iets anders dan op je balkon zitten??![]()
Appataten zijn ook niet gebouwd op dit weer, het is in eindhoven buiten 30 graden en binnen ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef HPoi het volgende:
hm, net even stofzuigen. Houdt de stofzuiger er ineens zonder voorbode mee op, terwijl die pas een paar maanden oud is. Dus ik paar keer proberen dat ding aan de praat te krijgen, lukte dus niet!![]()
De stofzuiger was wel gloeiend heet. Dus halfuurtje laten afkoelen, et voila! dat ding doet het weer. De stofzuiger hiero raakt dus gewoon oververhit door dit weer!!
Update: 30,0 C (Binnen, Rotterdam) Het heeft btw wel 2 hele minuten geregend vanochtend.![]()
Er hangt hier nu zo'n tropisch luchtje door die 2 minuten regen. Net zo'n tropische gedeelte in een dierentuin.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Appataten zijn ook niet gebouwd op dit weer, het is in eindhoven buiten 30 graden en binnen ook.Gisteravond wel weerlicht gezien maar geen echt onweer of regen, helaas wel net zo benauwd als wat.
![]()
Vlindertuin!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef HPoi het volgende:
[..]
Er hangt hier nu zo'n tropisch luchtje door die 2 minuten regen. Net zo'n tropische gedeelte in een dierentuin.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |