En wat gebeurt er dan met de toestellen? Die worden verkocht, en komen met een nieuw jasje elders te vliegen met dezelfde staat van onderhoud.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Als consumenten er gewoon voor kiezen om niet meer te vliegen met deze baggermaatschappij houden ze vanzelf op met bestaan. Ik zou voor geen goud in een vliegtuig van hun stappen.
En hoe komt het dat die piloot een fout maakt? Omdat dit al z'n 35e vlucht is deze maand en de airco in z'n cockpit naar de knoppen is. (bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:35 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan met de toestellen? Die worden verkocht, en komen met een nieuw jasje elders te vliegen met dezelfde staat van onderhoud.
Onur air heeft gewoon veel pech. En dit incident heeft in principe niets met de staat van het toestel te maken, maar meer met de piloot, die de neus blijkbaar te ver heeft opgetrokken tijdens de landing.
Vaarwel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:38 schreef Robocock het volgende:
Ah, nog 3 weekjes, dan mag ik weer met ze vliegen
Beter!
Natuurlijk selectie. Mensen die het spreekwoord "goedkoop is duurkoop" niet kennen of niet snappen (beide even waarschijnlijk) sterven zo langzaam uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Als consumenten er gewoon voor kiezen om niet meer te vliegen met deze baggermaatschappij houden ze vanzelf op met bestaan. Ik zou voor geen goud in een vliegtuig van hun stappen.
Met zo'n publicaties in de media neem je die gok toch niet eens meer? Levensmoe ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:42 schreef dnn- het volgende:
Toen ik vorig jaar de gok nam met Onur air heb ik bij aankomst meteen omgeboekt voor de terugreis. Volstrekt belachelijke maatschappij.
Spreken amper engels.
De motoren van dit toestel maakten een schurende geluid.
Alles rammelde.
Alles plakte.
Mijn stoel kon ik verschuiven over de vloer.
Etc.... nooit meer.
Snap idd niet dat die dingen nog mogen opstijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:42 schreef dnn- het volgende:
Toen ik vorig jaar de gok nam met Onur air heb ik bij aankomst meteen omgeboekt voor de terugreis. Volstrekt belachelijke maatschappij.
Spreken amper engels.
De motoren van dit toestel maakten een schurende geluid.
Alles rammelde.
Alles plakte.
Mijn stoel kon ik verschuiven over de vloer.
Etc.... nooit meer.
Dan ben je een van de weinigenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:48 schreef Snarf het volgende:
Vorig jaar mei prima gevlogen van AMS - IST en terug IST - AYT - AMS. Prima mensen, vriendelijke service, schoon vliegtuig.
Heel dankbaar zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:52 schreef Snarf het volgende:
Sja mijn twee ervaringen met ze waren gewoon positief. Kan ik er wat aan doen?!![]()
Was het niet gewoon een KLM-toestel, en lag er een gespoten onderlaken overheen ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:52 schreef Snarf het volgende:
Sja mijn twee ervaringen met ze waren gewoon positief. Kan ik er wat aan doen?!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Martuh het volgende:
Ik ga over drie weken met Onur Air vliegen naar Dalaman![]()
Iets met een 3 en scheepsrecht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:52 schreef Snarf het volgende:
Weet je het zeker? Nu kan je nog terugquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Martuh het volgende:
Ik ga over drie weken met Onur Air vliegen naar Dalaman![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |