Dat basketbalpleintje is nu helemaal hip gemaakt, zelfs met gesponsorde basketbalnetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hear hear![]()
[..]
vlakbij m'n oude basisschool, geniale plek daar inderdaad![]()
![]()
Wat heb je zondag gedaan dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef PeZu het volgende:
ik weet sinds zondag dat delft een erg leuke stad is!
uitgevonden dat er erg leuke mensen wonen, vooral 1quote:
Gaat eens heen uit het Delft-topicquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef PeZu het volgende:
ik weet sinds zondag dat delft een erg leuke stad is!
ahhh glkkg maar anders zou het wel heel triest zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:16 schreef just me het volgende:
eej SeaOfLove ik zit maar wat te dollen hoor maar dat had je vast wel door
Verkapte "kijk-mij-in-de-binnenstad-wonen"-postquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:56 schreef HuubTuub het volgende:
Geboren in Maastricht en woon nu in Delft,dat bevalt prima.
Jammer dat de Gist zo stinkt hier.... maar ach je kunt niet alles hebben.
[afbeelding]
Is toch goed gelukt, of niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Verkapte "kijk-mij-in-de-binnenstad-wonen"-post.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef Theebag het volgende:
Meld; Ik woon nu een jaar in Delft. Voorhof, ergens in de Bosboom weggestopt. Een van de leukste stadjes, zoniet de leukste die ik ken. Op de een of andere manier voel ik me er wel thuis...
Tegenwoordig stinkt de Gist toch niet meer? Ik kan me het nog wel herinneren van vroeger, maar ik ruik nu echt niks meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:56 schreef HuubTuub het volgende:
Geboren in Maastricht en woon nu in Delft,dat bevalt prima.
Jammer dat de Gist zo stinkt hier.... maar ach je kunt niet alles hebben.
[afbeelding]
Meestal niet hoor als ik uit de Oude Jan komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |