Op een vrij bekende plek voor jouquote:
Belg met bril of een andere Laurensquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op een vrij bekende plek voor jou
Alleen Laurens had niet helemaal goed begrepen wanneer ik de sleutel wilde, dus moet ik hem morgen helemaal in Nijmegen gaan ophalen(ga alvast wat spullen droppen voor de OWee
)
Nee, totaal nietquote:
Jawel, die andere laurensquote:
Ik weet niet of ik de mogelijkheid heb om extra bandjes te regelen, maar ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jawel, die andere laurens![]()
Wen er maar aan, ook Bolter is een studiegenoot van je...
Kan je trouwens niet een of twee extra bandjes voor de ow regelen, ik ga ook nog wel een paar dagen meezuipen (tussen de tentamens door)
Die Laurens waar je mee in een huis zat zeker? iig die maat van? Wat gespierdere kerel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jawel, die andere laurens![]()
Wen er maar aan, ook Bolter is een studiegenoot van je...
Kan je trouwens niet een of twee extra bandjes voor de ow regelen, ik ga ook nog wel een paar dagen meezuipen (tussen de tentamens door)
Of je wordt gewoon mentorquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:20 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet niet of ik de mogelijkheid heb om extra bandjes te regelen, maar ik zal kijken wat ik kan doen
Laurens zei vandaag dat hij misschien ook nog wel een of twee dagen mee-OWee't tussen de herexamens door, dus ik kan wel ff proberen om een paar extra bandjes te regelen
Die Laurens jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Bolter het volgende:
[..]
Die Laurens waar je mee in een huis zat zeker? iig die maat van? Wat gespierdere kerel?
Bravebart gaat ook LRen? Wel EJW'en hé, kans dat ik je daar dan zie!
Balen dat ik nog aero C heb tijdens de OW anders had ik een dagje of twee een mentorgroep over kunnen nemenMetertjes wit bij St. Jansbrug is al weer veelste lang geleden.
Edit: aah LST, nja ken iemand die dat doet, die vermaakt zich ook wel. iig genoeg tijd om nog beetje uit te gaan
Ben jij ook al mentor ? Ik ken onderhand 10 mensen die mentor worden; gelijk aan het begin maar ff aan mijn mentor vragen wat zijn/haar username isquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:53 schreef SNArky het volgende:
[..]
Of je wordt gewoon mentor![]()
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in (dit wordt mijn derde owee)...
Yepz maar niet van jouw leeftijd denk ik, mocht die 87 in je naam je geb.jaar zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:18 schreef Floriz87 het volgende:
Zijn er btw ook vrouwen die in een Delfttopic een reactie plaatsen?
Is dat OWee echt zo leuk? Heb het gevoel dat ik iets ga missen. Stomme vakkenvullen ook
.
Bij welke supermarkt werk je? Dan kom ik je wel een keer uitlachenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Floriz87 het volgende:
Ah, ok. Tjah, kben paar maanden terug al ingepland voor de hele vakantie. En pas sinds 2 weken terug ofzo wist ik wanneer OWee was (daarvoor wist ik überhaupt niet van het bestaan van OWee af) en dan is vrij regelen niet meer mogelijk in vakantieperiode
.
Hoezo niet? Ik had twee jaar geleden OWee, ben van '85, je wordt oud SOL. Doordat ik in augustus jarig ben was ik zelfs ouder dan m'n mentor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz maar niet van jouw leeftijd denk ik, mocht die 87 in je naam je geb.jaar zijn![]()
De Owee van 2004 was trouwens zowiezo de beste die er ooit geweest isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had twee jaar geleden OWee, ben van '85, je wordt oud SOL. Doordat ik in augustus jarig ben was ik zelfs ouder dan m'n mentor.
Als je zo begint ga ik het al helemaal niet zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef SNArky het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt werk je? Dan kom ik je wel een keer uitlachen.
Welke van de tig die in Delft zitten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Als je zo begint ga ik het al helemaal niet zeggen.
* Floriz87 mompelt iets over c1000
zal ik de 2 in de stad nemen en die van de griegstraat....neem jij die een stuk verderop in de buitenhof en die in de tanhof....gaan we daar vragen of Floris ook hier werktquote:
hear hearquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
De Owee van 2004 was trouwens zowiezo de beste die er ooit geweest is.
vlakbij m'n oude basisschool, geniale plek daar inderdaadquote:
GRMBLquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef Floriz87 het volgende:
Errr, in Veenendaal welteverstaan
(En daar heb je er 2. En voor de insiders van V'daal: ik werk bij die op het PWA-park)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |