abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42975282
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met dus een rectificatie deze week.
Ze zijn wel snel hè? Oh, sorry, dat blad komt maar 1 keer per week... XD Ik zit even niet op te letten
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_42977760
Stond wel weer een leuke in de papieren versie:

ENGELAND

9E SPEELDAG
16 oktober 2006
Fulham-Charlton Athletic 1-2

9E SPEELDAG
21 oktober 2006
Aston Villa - Fulham 1-1

Zo kom je wel aan je punten als je op 1 speeldag twee maal punten kunt pakken
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:28:20 #153
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43026849
VI
quote:
Duikhuizen speelde ook een belangrijke rol bij de totstandkoming van de 1-2. Doordat Vitesse-verdediger Sébastien Sansoni hem in het strafschopgebied uit balans bracht, kreeg Excelsior een penalty
pi_43031104
Duikhuizen is wel een leuke. Maar goed, die berichten worden vaak snel geplaatst om up to date te zijn denk ik. Neemt niet weg dat het slordig is.

Maar ik zag ook al staan dat Arsenal zeven wedstrijden achterstond op Chelsea en Man Utd, met nog een wedstrijd tegoed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43034338
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef methodmich het volgende:
Maar ik zag ook al staan dat Arsenal zeven wedstrijden achterstond op Chelsea en Man Utd, met nog een wedstrijd tegoed.
ze gaan er vanuit dat Arsenal alles wint denk ik
pi_43152624

Manutsjaryan
Houd van een lijntje.
pi_43202324

Het blijft een moeilijke naam
Houd van een lijntje.
pi_43202898
Dat is geen blunder, dat is gewoon de 'Nederlandse' spelling.

Zelfde geldt voor 'Sjevtsjenko' en 'Timotsjoek'
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_43202963
Belachelijk inderdaad, heb daar eens een mailtje over gestuurd naar Ergenissen op teletekst pagina 316:

***Raymond **** uit Almere:"Waarom
veranderen de Nederlandse media alle
Russische namen altijd? Woensdag kwam
ik Vinokoerov,Mentsjov en Sjevtsjenko
tegen.En tijdens Wimbledon was het ook
al raak met Sjarapova in plaats van
Sharapova.Moet alles 'vernederlandst'?"
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43203168

Hier staat het wel goed.
Houd van een lijntje.
pi_43205388

bron: rtvnoord.nl

We hebben een nieuwe spits: Sanchez:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43205492
Houd van een lijntje.
pi_43206829
ik weet van een paar Utrecht-supporters dat ze een paar maanden geleden 3x de media hebben gehaald met onzin berichten over FC Utrecht. Één ging erover dat Utrecht geìnteresseerd zou zijn in Deens international Lovenkrands van Glasgow Rangers. Enkele media namen klakkeloos deze onzin over
pi_43206861
Trouwens, voetbalprimeur en alle overige middelmatige sites hebben regelmatig onzin op hun site staan
pi_43227462

'Ik wordt' al half uurtje in de titel... http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=34281

Heb jaren gewerkt bij Voetbalzone. De kwaliteit is wel iets vooruit gegaan laatste maanden, maar er zijn zoveel redacteurs die nog van dit soort fouten maken... Terug naar de basisschool zou ik zeggen, dit is dramatisch!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_43232218
Op fok sport staat trouwens dit bericht:

Spelers Livorno slepen punt uit duel
Door Maurice (Maurisico) op vrijdag 3 november 2006 23:56
Bron: Herald Sun

Deze week kwam de Italiaanse voetbalclub Livorno in het nieuws. De voorzitter van de club betoogde dat hij hoopte dat zijn club snel de UEFA Cup zou verlaten. De deelname aan het bekertoernooi zou te zwaar zijn voor de spelers. De spelers hebben hier echter duidelijk geen boodschap aan. In de laatste minuten werd een zwaarbevochten gelijkspel afgedwongen bij Rode Ster Belgrado.

Het was keeper Marco Amelia die in de laatste minuten naar voren stormde en in de 88e minuut de gelijkmaker binnenkopte. Livorno blijft door het 1-1 gelijkspel in de race. De Italianen verloren vorige week van Glasgow Rangers en waren bij verlies uitgeschakeld.

---
Het was echter Partizan waar ze tegen speelde...
pi_43289812
http://img292.imageshack.us/img292/4640/voetbalzone2rt4.jpg (link kopieren en plakken)

Tsja, sensatiegezoek? Hij staat ten eerste niet vast, want Heitinga kan nog in beroep. Ten tweede is hij als hij dit accepteert, één duel geschorst. En gezien het niveau van de bezoeker niet al te hoog is (in eerste 30 reacties wordt gedacht dat hij twee duels aan de kant staat), ook niet slim...
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  woensdag 8 november 2006 @ 20:41:13 #169
26251 Eilanden
pi_43371947
Op www.un.nl wordt er continu bij artikelen die gaan over het bekerduel tegen Rijnsburgse Boys verwezen naar 'vanavond', terwijl die wedstrijd toch echt op donderdag gespeeld wordt...
pi_43375965
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:22 schreef MMUFC het volgende:
Op fok sport staat trouwens dit bericht:

blaat

---
Het was echter Partizan waar ze tegen speelde...
Tja, er staan wel vaker fouten op Fok! Dat krijg je als er niets tegenover staat. Daarom vind ik dat ook geen blunder, maar een foutje. Als werken bij een site je werk is en je maakt een foutje, is dat wel een blunder.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_43385413
Ik werd vanmorgen wakker en toen stond op TT pagina 838 ineens Juve aan kop van de Serie A met 21 uit 7.
Hadden die sukkels de stand van 16 Oktober 2005 op Teletekst neergemikt. Bij de Primera Division overigens dezelfde fout.
(Inmiddels wel weer hersteld maar hoe is het toch mogelijk dat je zo'n fout maakt en het niemand opvalt)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43385802
Voetbalzone:
quote:
In verklaringen aan La Gazzetta dello Sport heeft Fabio Cannavaro verklaard dat hij zijn profloopbaan bij Napoli wil afsluiten. De Italiaanse international staat sinds deze zomer onder contract bij Real Madrid waar hij een contract tot medio 2009 heeft.

“Ik wil zoveel mogelijk prijzen winnen in Spanje en daarna mijn carrière afsluiten bij Napoli”, aldus de verdediger.

Overigens staat de broer van Cannavaro, Paolo, al onder contract in Napels, de geboortestad van beiden. Beiden maakten in het seizoen 1993/1994 hun debuut in de Serie A voor Napoli.
Paulo Cannavaro is van 26 Juni 1981, reken maar uit hoe jong hij was toen hij, volgens Voetbalzone, z'n Serie A debuut maakte.
  donderdag 9 november 2006 @ 10:57:46 #173
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43387888
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43456875

Er wordt lustig gescoord
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 13 november 2006 @ 21:33:16 #175
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_43522986
Zojuist op vi.nl
quote:
AZ dinsdag, Ajax woensdag, PSV donderdag

13/11/2006 21:25

De speeldata voor de achtste finales van de strijd om de KNVB Beker zijn bekend. De grote favorieten Ajax, AZ en PSV kunnen elkaars wedstrijden bekijken. Ze spelen niet op dezelfde dag.

Programma achtste finales KNVB Beker

Datum Duel

23/01/2007 AZ - MVV (19.30 uur)
23/01/2007 Willem II - De Graafsmeer (20.00 uur)

24/01/2007 Sparta Rotterdam - RKC Waalwijk (20.00 uur)
24/01/2007 FC Twente - NAC Breda (20.00 uur)
24/01/2007 FC Utrecht - RBC Roosendaal (20.00 uur)
24/01/2007 Ajax - Haarlem (20.45 uur)

25/01/2007 Roda JC - Jong AZ (20.00 uur)
25/01/2007 PSV - Go Ahead Eagles (20.45 uur)
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  donderdag 16 november 2006 @ 17:50:53 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43615125
De premie van Cyprus na het knappe gelijkspel tegen Duitsland wordt verdubbeld, maar vraag niet hoe:

Bron: VI
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 22 november 2006 @ 10:24:00 #177
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43774638
quote:
Van der Vaart ziet progressie bij HSV

(...)

Grote man aan de kant van Hamburger SV was Rafael van der Vaart. De aanvoerder zette zijn ploeg binnen enkele minuten op voorsprong, door een vrije trap prachtig binnen te krullen. De linkspoot was na afloop dan ook tevreden, ondanks de nederlaag.

(...)

http://www.fcupdate.nl/ni(...)_progressie_bij_hsv/
een vrije trap?? dat de NOS het niet meteen uitzendt oke, maar dan hoef je nog niks te verzinnen.

werkelijke goal: http://www.youtube.com/watch?v=WCicSTyt5wY

- Edgar Davids
pi_43775277
Die zit er wel redelijk in trouwens !
pi_43775447
Hij speelt zich wel mooi vrij
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_43777281
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:24 schreef BigFire het volgende:

[..]

een vrije trap?? dat de NOS het niet meteen uitzendt oke, maar dan hoef je nog niks te verzinnen.

werkelijke goal: http://www.youtube.com/watch?v=WCicSTyt5wY
Dit zijn toch echt dramatische fouten, funest voor je geloofwaardigheid, als je zo nieuws brengt.
  woensdag 22 november 2006 @ 13:52:20 #181
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_43780471
Van de week ook op Voetbalonline werd er melding gemaakt dat Ricky van den Bergh namens Utrecht tegen Roda scoorde, zijn naam is echter Ricky Kruys.
Forza Roda
pi_43809626
heeft FCUpdate.nl een dronken journalist aangenomen? jammer, want ik vond ze zo goed als nieuwe opkomende professionele site. Na de fout van gisteren nu weer een enorme fout...

http://www.fcupdate.nl/ni(...)newcastle_cruciaal_/

quote:
Erwin Koeman: "Winst op Newcastle cruciaal"
23 november 2006

Blackburn Rovers, donderdag tegenstander van Feyenoord in de UEFA Cup, is de nummer vijftien van de Premier League. Met dertien punten uit dertien duels staat de ploeg van coach Mark Hughes er niet best voor. Toch zijn de Rovers, met international André Ooijer als aanvoerder, lichtelijk favoriet voor het duel in de lang niet volle Kuip.

(...)

- Edgar Davids
pi_43816073
ah ze hebben het al aangepast

- Edgar Davids
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:26:10 #184
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43848986
We hebben er weer een
quote:
Kluivert maakt opwachting in Galgenwaard

24/11/2006 13:15

Patrick Kluivert is klaar om tegen FC Utrecht zijn rentree te maken voor PSV. De dertigjarige spits begint in De Galgenwaard op de bank.
'Hij heeft een goed, pittig programma afgewerkt. Hij voelt zich zekerder dan vorige week, vandaar dat hij er nu wel bij zit', aldus trainer Ronald Koeman. 'Door minuten te pakken zal hij nog fitter en nog beter moeten worden. We zullen gaan kijken of dat realiseerbaar is in de komende wedstrijden.'

Phillip Cocu is fit genoeg om aan het duel met Utrecht te beginnen. Woensdag tegen Liverpool moest hij nog verstek laten gaan vanwege een koortsaanval. Alex, die tegen de Engelsen geblesseerd raakte aan de wreef van zijn rechtervoet, is nog een twijfelgeval.

Ismail Aissati en Jason Culina zijn zeker niet van de partij. De twee middenvelders kampen respectievelijk met een hamstring- en een knieblessure.

Overigens wil PSV zo snel mogelijk Edison Méndez overnemen van LDU Quito. De middenvelder uit Ecuador wordt dit seizoen gehuurd. In eerste instantie zou PSV komende zomer bekijken of het een optie tot koop zou lichten. De technische staf is echter nu al overtuigd van de kwaliteiten van de international en daardoor wil de Eindhovense club snel zaken doen.
bron VI.nl
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43920501
FC update weer:
quote:
ADO-supporters gooien ruiten in
26 november 2006

ADO Den Haag-supporters hebben zaterdagavond de ruiten van vice-voorzitter John van Ringelenstein ingegooid. Zowel het bestuur van de club als de supportersvereniging hebben inmiddels afkeurend gereageerd op dit incident.

De fanatieke aanhang van de nummer laatst van de Eredivisie is ontevreden over de communicatie van de residentieclub met de eigen aanhang. De fans voelen zich achtergesteld en dreigen met vreedzame acties. De aanhangers willen bij het nieuwe stadion een groter supportershome en pleiten er voor dat de plaatsen in het stadion genummerd moeten zijn.

pi_43966645
quote:
El-Akchaoui vindt straf buiten alle propofties
wat? vi.nl
pi_43966858
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:27 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

wat? vi.nl
Die wilde ik net posten
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:36:10 #188
26251 Eilanden
pi_43966931
propofties vind ik niet echt een blunder .. meer een typo (r en f zitten echt dicht bij elkaar op het toetsenbord)
pi_43967319
blijft onprofessioneel
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:57:52 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43967623
quote:
France Football verklapt eigen geheim alvast

27/11/2006 18:11

Officieel maakt France Football maandagavond bekend wie de Ballon d'Or overneemt van Ronaldinho. Degenen die in spanning willen blijven, kunnen maar beter niet de website van het Franse voetbalblad bezoeken.

De webmaster ontkracht zelf al de mysterieuze openingsplaat, waarop over het gezicht van de gelukkige winnaar een vraagteken is geplakt. Daarnaast prijkt een breed lachende Fabio Cannavaro met de gouden bal in zijn handen namelijk al op de cover van de eerstvolgende editie van France Football.

Een grote verrassing is dat overigens niet. Elf dagen geleden vertelde Radio Marca al dat de Italiaan zijn 49 concurrenten zou gaan aftroeven. Cannavaro had het meeste last van Gianluigi Buffon, die tweede werd, en Thierry Henry, die als derde eindigde in de verkiezingen door de journalisten.

Cannavaro wordt de vierde Italiaan die de prijs in ontvangst mag nemen. Gianni Rivera (1969), Paolo Rossi (1982) en Roberto Baggio (1993) gingen hem voor.

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44004853
Volgens het Sport Journaal van gister avond speelt Feyenoord morgen uit tegen Nantes. De oplettende kijker weet natuurlijk dat dit AS Nancy moet zijn..
  donderdag 30 november 2006 @ 10:28:47 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44016624
VI is altijd zo attent om ons fouten van andere website te melden, maar laat ze nou eerst zelf alles eens op orde brengen, want het is de laatste tijd nogal waardeloos bij Johan Derksen & Co.

Klein foutje, maar toch. Wedstrijd wordt natuurlijk niet op Highbury gespeeld, beetje simpel.
pi_44040061
GoalsLive.com maakt het wel héél bont:

- Edgar Davids
  zondag 3 december 2006 @ 21:51:47 #194
26251 Eilanden
pi_44115738
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36110

FC Utrecht kruipt steeds verder omhoog in de Eredivisie. Na Roda JC vorige week, moest FC Groningen er vanmiddag aan geloven: 3-0.

Vorige week speelde vorige week tegen PSV .... Roda JC was de week daarvoor...
pi_44123394
Talpa gisteravond, met beelden uit de Serie A durft het om de penalty tegen Milan, na de overtreding op Suazo eerst discutabel te noemen (op het moment dat de fout begaan wordt) en nadat ie feiloos genomen is, zelfs onterecht.
Dit terwijl Suazo gewoon duidelijk in de 16 getorpedeerd werd, zonder mogelijkheid zelf de bal te spelen, dus een loepzuivere pingel.

Nog kwalijker is het dat ze niks zeiden over de goal van Gila. Die stond namelijk echt meters buitenspel op het moment dat de assist van links gegeven werd. Beelden zat om dat aan te tonen, ze kwamen zelf alleen met de enige herhaling waaruit je dat niet kon opmaken.

Zeer matige voetbaljournalistiek.
  maandag 4 december 2006 @ 07:55:33 #196
26251 Eilanden
pi_44123481
AZ heeft Ronald Waterreus definitief gecontracteerd, zo meldt Jack van Gelder in het voetbalpraatprogamma Voetbal Insite.

http://nieuws.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=41101

Het programma was toch echt Studio Voetbal.......
pi_44124026
En dat dacht hij. Er was nog niks zeker . Maar goed, voetbalprimeur ...
pi_44155116
Het is maar een kleintje maar wel grappig:

Voetbalzone.nl

Van Hanegem is pissig op Feyenoord
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 5 december om 08:46

Clubicoon Willem van Hanegem liet gisteren in Voetbal Insite weten pissig te zijn op Feyenoord. De club uit Rotterdam had afgelopen zondag een actie opgezet met allerlei oud-spelers om via een brief hun afschuw van de rellen in Nancy duidelijk te maken. Van Hanegem was bedoeld of bedoeld niet uitgenodigd en voelde zich duidelijk gepasseerd door Feyenoord.

Ook in zijn column van AD Sportwereld begint de ex-international er nog over. "Ik heb de afgelopen veel pijn gevoeld bij wat Feyenoord is overkomen. Dat gajes in Nancy heeft Feyenoord veel schade berokkend. Ze noemen zich supporter, maar dat zijn ze niet. Supporters, het woord zegt het al, helpen de club. Dat is wat anders dan rotzooi trappen en 'hup Feyenoord' roepen."

"Het deed mij daarom wel wat toen ik die oud-spelers van Feyenoord voor het duel met Heerenveen in de middencirkel zag staan. Mijn zoons vonden het gek dat ik daar niet bij stond. Nu heb ik natuurlijk niet zo veel voor Feyenoord betekend, maar als oud-speler had ik er toch erg graag voor mijn club gestaan. Maar ja, als ze je niet bellen, ga je niet uit je zelf het veld op, want dan ben je net zo gek als al die hooligans."

"Je mag alleen met toestemming het veld op. Wat ik dan weer gek vind, is dat de Raad van Commissarissen mij wel weet te vinden als ik op tv of in de krant iets in het voordeel van Feyenoord moet zeggen of dat ik juist in het voordeel van Feyenoord moet zwijgen."

"Maar goed. De club belde me gisteren wel op om een nieuwe actie te ondersteunen. Dat doe ik uiteraard. In zware tijden laat je je club niet in de steek."
pi_44166461
Volgens VI.nl hebben we er een nieuw team bij .

Money won is twice as sweet as money earned.
pi_44166486
Ze gaan niet lekker.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')