abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:47:20 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41253014
De NOS meldde ook dat Roberto Mancini scoorde in de Super Cup wedstrijd tussen Internazionale en AS Roma, best grappig! Ook wel apart dat Transfermarkt.de al ruim een week weet dat Feyenoord haar middenveld heeft versterkt met Anatoliy Tymoschuk:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41253059
als die een gerucht horen melden ze al dat de transfer rond is
pi_41253144
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
De NOS meldde ook dat Roberto Mancini scoorde in de Super Cup wedstrijd tussen Internazionale en AS Roma, best grappig! Ook wel apart dat Transfermarkt.de al ruim een week weet dat Feyenoord haar middenveld heeft versterkt met Anatoliy Tymoschuk:

[afbeelding]
Klopt niks van,natuurlijk.Helaas......
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:56:22 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41361129

Voetbalzone.nl suggereert dat Marco Tardelli gaat meetrainen ofzo?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:56:51 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41365063

En de NOS meldt dat Ricardo Oliveira van Real Madrid komt in plaats van Real Betis Sevilla.
pi_41367412

en

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:05:55 #57
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41375959
VI.nl meldt op haar site om 20:36 dat Vagner Love naar Feyenoord zou kunnen gaan en rept met geen woord over de transfer van Charisteas naar Feyenoord; terwijl dat al een kwartier op AD.nl staat en op Feyenoord.nl en Ajax.nl wordt bevestigd.

Link
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
pi_41376087
Het staat tussen haakjes

Maar komop, VI (programma als site) zijn toch al een klein seizoen zo slordig als de pest.
Bij het programma wordt JD maar dikker en dikker en inmiddels is niet alleen de stopdas meer af, ook het overhemd staat open en scheert hij zich al weken niet.
Ze komen met geruchten waarvan JD bij hoog en laag beweert dat hij toch echt wel betere bronnen heeft dan bv de gast die iets anders beweert. Barbara heeft ondertussen nog betere bronnen dan JD. Voetbal Insite is enorm aan het afzakken op het gebied van transfernieuwtjes.
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:52:53 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41387620
VI is echt zó zwaar achteruit gegaan, de laatste tijd. Tegenwoordig ook zelden primeurs en vaak wordt nieuws van amateursites overgenomen, waarna de tijd wordt teruggezet. Soms kijk je op VI en een bepaald nieuwtje is nog niet geplaatst, maar een half uur later willen ze je doen geloven dat ze een uur daarvoor dat nieuws al brachten. Gelukkig zijn er nog veel buitenlandse sites, want als je het alleen met VI moet doen, is het kut.
pi_41388210
Klopt ja. VI was qua niveau van schrijven van de artikelen altijd nog wel ok, maar ze beginnen nu net zo slordig te worden als voetbazone en voetbalonline. Slecht opgestelde artikelen, taalfouten, onjuiste berichten...
  maandag 4 september 2006 @ 20:10:31 #61
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41491332
Voetbalzone

http://81.173.100.40/doc.asp?uid=31389

John Owoeri blijft ook na het verstrijken van de transferdeadline zoekend naar een nieuwe werkgever. De Nigeriaan was op proef bij de Franse tweedeklasser Brest, maar wist geen contract af te dwingen.

De 19-jarige Owoeri keert nu terug naar Feyenoord, dat hem vorig jaar contracteerde na zijn goede optreden op het WK U20. In Rotterdam wist de buitenspeler nooit echt te overtuigen. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Westerlo.

En de reactie van een oplettende user:

Aan informatie daadwerkelijk opzoeken of natrekken doet voetbalzone niet zo heel erg vaak, of wel?
Owoeri had een ÉÉNJARIG contract met een optie tot verlengen. Deze optie is niet gelicht en dus zit Owoeri zonder club. Die beste jongen gaat dus helemaal niet terug naar Feyenoord . . . Zelfde geldt voor Acunã trouwens.
pi_41519945
VI
quote:
NAC: Brandts ligt ook overhoop met Diba

5/9/2006 16:01

Anouar Diba is dinsdag weggestuurd van de training van NAC Breda. De 23-jarige linkspoot kreeg het aan de stok met coach Ernie Brandts.

De twee ruzieden een paar keer voordat de maat vol was voor Brandts. Woensdag staat er een gesprek met de clubleiding gepland om te zien hoe het nu verder moet.

Brandts botste dit seizoen ook al met Leonardo, eveneens 23, aanvaller en linkspoot. De Braziliaan werd door NAC voor één wedstrijd geschorst en miste daardoor het openingsduel met AZ (8-2 nederlaag).
Niet de grootste fout, maar zo lang is het niet geleden....
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41667972
quote:
Levski Sofia draait warm voor Feyenoord

9/9/2006 23:56

Levski Sofia kijkt vol vertrouwen uit naar het UEFA Cupduel met Feyenoord. De Bulgaren hadden een uitstekende oefening in de nationale competitie tegen Marek Dupnica.
Levski won met 8-0 op vreemde bodem. Zowel Angelov als Georde scoorde drie keer. Levski staat derde in de Bulgarije met twee punten minder dan de koplopers.
Zover ik weet moeten ze tegen Lokomotiv Sofia en staan die dik 1e .
pi_41667992
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zover ik weet moeten ze tegen Lokomotiv Sofia en staan die dik 1e .
Dit is het dieptepunt van VI. Wat een bagger is dat geworden.
pi_41668002
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:45 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Dit is het dieptepunt van VI. Wat een bagger is dat geworden.
't Staat er nu ook al vet lang op .
pi_41670911
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

't Staat er nu ook al vet lang op .
Ik lees het ook net, en ik moest gelijk aan dit topic denken Maar er was me al iemand voor (ook niet zo vreemd om deze tijd)
pi_41680595
Het is inmiddels aangepast.
quote:
Lokomotiv Sofia blijft aan kop na zege

9/9/2006 23:56

Lokomotiv Moskou blijft samen met CSKA Sofia de Bulgaarse ranglijst aanvoeren. De tegenstander van Feyenoord in de UEFA Cup won met 3-2 uit tegen Tsjerno More Varna.

Lokomotiv kwam met 1-0 voor maar stond na een 51 minuten spelen met 2-1 achter. Bovendien kreeg Dian Donchev van Lokomotiv rood. In ondertal greep het alsnog de zege. Tzvetan Genkov maakte zowel de 2-2 als de 2-3.
pi_41728110
Niet een voetbalsite, maar RTL TT 105 meldt momenteel het volgende:
quote:
Een heel bijzonder cadeau voor Diego Maradona, die 46 is geworden. Buenos Aires, de geboorteplaats van Maradona, geeft hem een standbeeld van 2,20 meter hoog. Eind Okotber wordt het onthuld.
Wat dacht je gewoon van 30 Oktober omdat meneer dan pas 46 wordt RTL Redactie?!
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:31:04 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41729356
Deze is ook wel grappig:

pi_41733283
Wie in de ruk is die "Liverpool" speler? Is net te klein om goed te kunnen zien. Lijkt wel een Boro speler of zo?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_41733375
Is idd een Boro speler.
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:20:08 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41734509
Klopt ja, het is inderdaad Massimo Maccarone van Middlesbrough. Lekker simpel van PSV.nl
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:40:16 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41735010

Er is geen beroep mogelijk? Marco van Basten was blij voor Salomon Kalou?

pi_41752916
Het is dan geen site, maar ik las vandaag in de Metro dat George Best een Engelsman was
pi_41756307
Metro heeft ook een site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')