Horzels, dazen en paardenvliegen zijn alledrie steekvliegen maar alledrie anders..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:55 schreef kyraaa het volgende:
horzels heten die toch???
alles wat prikt en vliegt is genoeg om mij naar een andere kamer te laten vluchten.
(behalve muggen... )
XQz me!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Een image van 3072x2048 posten...![]()
Dat zuigt nog harder dan die steekvliegen!
Ik dacht dat je wilde gaan vertellen dat je zuster geprikt is en dat ze er een hele dikke plek op haar buik aan had over gehoudenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef Stoeteltje het volgende:
My sister is geprikt afgelopen week jezus wat een plek hou je daar aan over oppervlakte dijbeen was helemaal rood en nog steeds denk een plek van minimaal 20 centimeter doorsnee.
Fuckbeesten.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wilde gaan vertellen dat je zuster geprikt is en dat ze er een hele dikke plek op haar buik aan had over gehouden
Dazen en paardenvliegen bijten.. Horzels stekenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef edje71 het volgende:
Horzels steken niet.... Dazen(paarden vliegen of steekvliegen) wel...
Hoe doen horzels en paardenvliegen het danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:29 schreef edje71 het volgende:
Horzels worden vaak verward met de bloedzuigende dazen (steekvliegen) of met de stekende hoornaar, de grootste Nederlandse wespensoort. Het belangrijkste verschil met dazen en wespen is dat horzels niet kunnen bijten of steken, ze hebben geen bewegende monddelen en geen angel. Horzels zijn echter eveneens
Waarom zegt 9,5 van de 10 mensen dan dat horsels wel stekenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:29 schreef edje71 het volgende:
Horzels worden vaak verward met de bloedzuigende dazen (steekvliegen) of met de stekende hoornaar, de grootste Nederlandse wespensoort. Het belangrijkste verschil met dazen en wespen is dat horzels niet kunnen bijten of steken, ze hebben geen bewegende monddelen en geen angel. Horzels zijn echter eveneens
Muggen zijn kut omdat ze vooral 's nachts rond je oren zoemen en je jeukende bulten bezorgen... Echt, als ik zo'n beest op mijn kamer heb dan maak ik em altijd eerst dood, anders kan ik gewoon niet goed slapen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:55 schreef kyraaa het volgende:
horzels heten die toch???
alles wat prikt en vliegt is genoeg om mij naar een andere kamer te laten vluchten.
(behalve muggen... )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |