Een oud wondermiddeltje is er een kruidnagel opleggen en dan bijten, niet kauwen maar gewoon erop houden, geen idee of het werkt, ik heb nog nooit gaatjes gehad!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:18 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik heb echt mega mega mega veel pijn in mijn kies. vulling eruit gevallen en afspraak gemaakt bij de tandarts maar kan pas begin augustus terecht![]()
nu kan ik vanavond naar de noodtandarts maar tot die tijd zit ik als een kwijlende ouwe lijp op de bank min kies naar de hemel te verwensen.
wie heeft er tips om de pijn wat dragelijker te maken? pijnstillers helpen niet echt veel![]()
Doe maar niet doen dan.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:33 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik heb nu 3 ibuprofen genomen maar nog steeds pijn. ik ben geen mietjuh maar dit is wel heeeel erg.
kahaarin, ik kan die kruidnagel niet gebruiken want dan zou ik hem in dat gat moeten stoppen en dat lijkt mij nog veel meer pijn doen. de zenuwen liggen bloot.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:59 schreef vingerplantjuhh het volgende:
hehe eindelijk ben ik van de pijn af. wel een beurse wang overgehouden, want de tandarts ging vreselijk tekeer, maar de zenuwen zijn dood en een noodvulling erop. bij het uitwerken van de verdoving heb ik zo`n pijn gehad dat ik er nog maar 2 ibuprofen 400mg tegenaan gegooid heb maar werd vanmorgen wakker zonder pijn. heeeeeerlijk gevoel.....ben weer helemaal blij. thnx voor de tips.
Met een warm kersenpitkussen er op heb je er minder last van, koelen helpt maar even bij een ontsteking en zo'n warm kussen maakt het echt iets dragelijker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:58 schreef Stealth-B2 het volgende:
neej zeker niet,
of je heb dalijk net als mij eerst een ontsteking in je kaak en die zich verspreid naar me wang.
lijkt net of ik een appel op me wang heb:(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |