FOK!forum / Klaagbaak / T-mobile
Sparta1888dinsdag 18 juli 2006 @ 12:53
Al dagen niet kunnen zien wat je belstatus is
Sneverdinsdag 18 juli 2006 @ 12:55
Nooit geen problemen mee
__Kirstenndinsdag 18 juli 2006 @ 12:58
Ik kan het wel maar wil het niet..ruilen?
heiden6dinsdag 18 juli 2006 @ 12:58
Ja, dat zuigt bij T-Mobile.
VonHintendinsdag 18 juli 2006 @ 12:59
T-Mobile
Orange
power_bramdinsdag 18 juli 2006 @ 13:01
Mwah, ik vind de ellende bij T-Mobile nog wel meevallen. Goed netwerk. Lage tarieven. Vergeleken met Hi (KPN) vind ik T-Mobile stukken beter. Ook in de winkel was de overstap van Hi naar T-mobile zo geregeld.

Ik heb niets te klagen.


dus heb ik dit topic ook niets te zoeken
frestadinsdag 18 juli 2006 @ 13:02
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef VonHinten het volgende:
T-Mobile
Vodafone
Gerjodinsdag 18 juli 2006 @ 13:02
alsof die belstatus zo belangrijk is, komt wel weer hoor. Mogen ze daar ook eens een storinkje hebben? Over t algemeen zeer goed geregeld daar hoor!
__Kirstenndinsdag 18 juli 2006 @ 13:05
ze hebben daar wel heel vaak een storing..en mijn tarieven zijn niet zo laag
Atreidezdinsdag 18 juli 2006 @ 13:14
Wat kan je met of wat is de toegevoegde waarde van een belstatus? Kheb ook T-mobile en heb er nooit gebruik van gemaakt.
__Kirstenndinsdag 18 juli 2006 @ 13:15
kijken hoeveel belminuten en smsjes je nog hebt
viagraapdinsdag 18 juli 2006 @ 13:20
Toen ik mijn T-mobile prepaid mobiel van 60 euro (ik hoef toch alleen te bellen en sms'en) had gekocht, kreeg ik ineens dit sms'je toen ik opwaardeerde:
'Omdat jij in het T-mobile TMF-pakket zit, wordt je opwaardering verdubbeld! Je beltegoed is nu 26,75'
Ik zo Wtf Ik wist van niks Nu hoor ik ongewild bij de TMF-generatie
Voordeel is wel dat de tarieven waarschijnlijk afgestemd zijn op het roekeloze belgedrag van die koters, dus is het goedkoop
renz0rdinsdag 18 juli 2006 @ 13:20
Door een technische storing loopt de belstatus enkele dagen achter. De informatie is niet bijgewerkt tot de hieronder vermelde datum. T-mobile doet er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

en

Het uitsturen van de facturen is tijdelijk vertraagd. Het kan zijn dat u uw factuur per post en online later ontvangt. T-Mobile doet er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.


Jup, bij mij ook...
Brupjedinsdag 18 juli 2006 @ 13:26
van mij mogen ze best alter factureren hoor
Vavadinsdag 18 juli 2006 @ 13:31
Bij mijn belstatus staat:
quote:
Deze informatie is bijgewerkt tot: 18-07-2006
D_Adinsdag 18 juli 2006 @ 19:56
Wel bijgewerkt maar toch nog problemen. ach.