Lollercopter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Korken?
kansloos toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef Skyloto het volgende:
Rolling On Floor Laughing Out Loud (ROFLOL)
mensen die zich aangevallen voelen, en verfokt zijn, teveel tijd spenderen op deze site en dat ook beseffen, reageren zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:23 schreef Dementor het volgende:
Janksmoel.
we hebben er weer 1! iemand die een fok-term gebruikt en ook in de categorie 'ik leef in 2 werelden, waaronder de Fok-wereld' valtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fucking huilie!
Heb je slecht geslapen ofzo? Je opent wel heel veel klaagbak-topicsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:21 schreef cohen het volgende:
als je dit soort taal gebruikt, dan ben je wel helemaal verfokt en heb je hoogstwaarschijnlijk geen sociaal leven meer. dan is fok geen digitaal irritteren-forum meer, maar een onderdeel van je leven. net als het gebruik van woorden als ROFLOL enzo. wat betekenen die schijtwoorden? het staat niet in het woordenboek. computertaaltje...zo praat je maar met je vriendjes op een LAN-party ofzo.
ik heb idd best slecht geslapen, maar dat is het niet. het is mer het warme weer denk ik. en ik ben heel posisitef ingesteld hoor, maar ik wil nu gewoon ff dingen afzeikenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je slecht geslapen ofzo? Je opent wel heel veel klaagbak-topics![]()
Nou zeik dan over je moeder heen ofzo maar laat ons met rust met je negatieve uitspattings...kutstakkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef cohen het volgende:
[..]
ik heb idd best slecht geslapen, maar dat is het niet. het is mer het warme weer denk ik. en ik ben heel posisitef ingesteld hoor, maar ik wil nu gewoon ff dingen afzeiken
daarmee is je stelling ontkracht. aangezien ik een sociaal leven heb. vrienden en een vriendin heb.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:25 schreef cohen het volgende:
[..]
we hebben er weer 1! iemand die een fok-term gebruikt en ook in de categorie 'ik leef in 2 werelden, waaronder de Fok-wereld' valt
Amenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarmee is je stelling ontkracht. aangezien ik een sociaal leven heb. vrienden en een vriendin heb.
ben ik niet zo kansloos als jij mensen inschat... dat is best kansloos van je zeg maar.
2 = heel veel?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je slecht geslapen ofzo? Je opent wel heel veel klaagbak-topics![]()
Wuppiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:28 schreef cohen het volgende:
ik haat mensen die elke dag op Fok! zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |