Duh, dat kun je wel zien aan m'n OP tochquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:05 schreef Skyloto het volgende:
Je wilde gewoon zelf meedoen, of niet?
Ja, je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Duh, dat kun je wel zien aan m'n OP toch![]()
Woon jij in Elden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ja hoor het is weer zover. Die boomknuffelaars lopen met z'n allen op 20 meter van m'n huis langs. Allemaal domme liedjes aan het zingen en aan het huilen over de warmte.
Ik zie er alweer genoeg richting de bosjes begeven om daar al beesten te schijtenEn dan ook nog die pauperburen van me die er gaan staan met kannen koffie en koekjes
![]()
Om nog maar niet te beginnen over soldaten die uit de meeste gore choleralanden hier na toe komen om te gaan wandelen, GA VECHTEN!!
Kutkermis met aandachtshoeren-die-zelfgeprinte-shirts-aan-hebben-met-zulke-niet-grappige-teksten-erop![]()
Volgend jaar mijnen plaatsen![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef Repeat het volgende:
aldus bleke nerd met veels te witte benen die niet eens 1 km zou kunnen lopen.
Nope, Arnhem.quote:
je kan zoiets toch ook voor jezelf doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:27 schreef Biogarde het volgende:
Beetje wandelen bij 30, 35 graden voor een speldje die je toch in de kast donderd![]()
![]()
"Ja, ik doe het voor/om de eer"![]()
![]()
Waar lees jij dat je het voor een ander doetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
je kan zoiets toch ook voor jezelf doen![]()
Die is in Oosterbeekquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
De Airborne is ook alweer bijna of niet?
![]()
jij zegt de eer of het speldje, ik zeg dat je zoiets voor jezelf doet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar lees jij dat je het voor een ander doet![]()
heb jij toch geen last van? of moet je mee van je ouders?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:58 schreef Schorpioen het volgende:
Niks mis met wandelen maar met mensen die het leuk vinden om met hele volksstammen tegelijk elk jaar 4 dagen lang over dezelfde saaie platgetreden weg te banjeren voor een speldje, daar is iets mis mee!
Ik zeg toch niet dat ik er last van heb, ik zeg alleen dat ze niet sporen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
heb jij toch geen last van? of moet je mee van je ouders?
Ik heb er wel last van. Al dat lawaai in de ochtend op m'n vrije dagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
heb jij toch geen last van? of moet je mee van je ouders?
Je bent gewoon een mongooltje, dat MOET antwoorden is het nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij zegt de eer of het speldje, ik zeg dat je zoiets voor jezelf doet.
een reactie hoeft niet altijd precies het tegenovergestelde te zijn van wat iemand zegt hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |