volgens mij was de ruit al ingeslagenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:03 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
TayFur Stoer Hé AuTo'S SmaCken
ghahghag
'k snap niet waarom die lui (meestal medelanders) altijd zo lopen te pronken met hun agressie. In de oertijd was je er stoer mee, maar nu...quote:Op zondag 23 juli 2006 17:03 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
TayFur Stoer Hé AuTo'S SmaCken
ghahghag
hou je bek over kissykiss gek, snol??? zo noem je je moeder maar!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nu je het zegt, idd![]()
Ben daar vroeger zo vaak geweest, maar herkende het niet. En gelukkig ken ik die snol niet![]()
En nog veel meer, maar vind het wel genoeg zo![]()
Inderdaad. Ook dat gangster-gedoe enzo, dat is toch niet stoer?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
'k snap niet waarom die lui (meestal medelanders) altijd zo lopen te pronken met hun agressie. In de oertijd was je er stoer mee, maar nu...Het enige volk wat ze ermee aantrekken zijn sletjes met een ontwikkelingsachterstand.
Me MaTt!eZ ZiJn 00k gangstah en ze zijn echt c00l. RijdUh in mooie WageS en Hebbu GauWe KeTt!ngs!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook dat gangster-gedoe enzo, dat is toch niet stoer?![]()
Ik kan niet op dat profiel komenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Omg, wat een dom wijf zeg. Beetje zielig lopen zeiken over racisme enzo, terwijl ze zelf praat over kankerjoden en kaaskoppen.
Ik erger me echt dood aan zulke mensen zeg.
Van haar weblog:
JoÚ ToekomStige Man Óf Vrouw...?
Ckr weté MoSlim (ReSpeCt!!) 100%
Geen gelóóf (Dus OOk geen reSpeCt!) 0%
Ckr weté ChriSten (ma Doet dan OOk wat aan De Geloof aiGht!) 0%
Wat maakt het nou uit welk geloof mensen hebben, heb gewoon respect enzo.![]()
En waarom kan ze nou niet gewoon normaal typen?
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Weer een profiel lamgelegd
We zijn hier gewoon legaal aan het DDOS'en
![]()
![]()
Dat onderschrijft bij een van die picsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:07 schreef master_X het volgende:
whaha moet niet gekker worden![]()
[afbeelding]
kijk die foto`s leg helemaal dubbel![]()
http://www.sugababes.nl/Girly_xx/pics
Dit doet me denken aan zo'n mop over een Belg die meedoet aan een quizquote:ikke ant denken (aan leuke jongens natuluk;P)
Dat soort gasten met zulk taalgebruik en ideeen moeten ze resoluut permanent weigeren. Gewoon oud Hollands opdonderen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef Q_Orianka het volgende:
Waarom is haar profiel zo fucking onoverzichtelijk? "FuCkiinG RaCiisT"
[afbeelding]
"MOH ; maSterS Of hOmO's
tiS geen muziek meer je kan er niet Op lOs gaan het Slaat nergeS Op alleen hetzelfde gekanker in je Oren zijn ze daar trOtS Op Om er Op lOS te Stampen Ohjaa.. dan kOm je Cool Over.. mt een kale kOp en een paar nieuwe kiSten.. welke kanker jOod vind dat nOu MOoi?
Nah iCK iedergefal niet.. jy wel?
kanker dan Op van dit Site
; KK JOOD ;"
Ze noemt iedereen een racist en dan scheldt ze die mensen ook uit met 'kanker joden'?
Ik vind in haar geval het woord ophoeren meer van toepassingquote:Op zondag 23 juli 2006 20:05 schreef Divel het volgende:
[..]
Dat soort gasten met zulk taalgebruik en ideeen moeten ze resoluut permanent weigeren. Gewoon oud Hollands opdonderen.![]()
Opkankeren? Zou ze dat begrijpen?? Ik bedoel...het zijn haar woorden!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind in haar geval het woord ophoeren meer van toepassing
Maar ze is vast heel liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |