haha nou je het zegtquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ze heeft haar puisten niet goed weg kunnen werken met slettenshop!
![]()
Ik zou het stil houdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus.. volgensmij ken ik haar.![]()
Nou zou me niet verbazen als zij richting de 20 gaat hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:35 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
*Checkt profiel*
Gast had je dochter kunnen wezen!![]()
omg, neppe gastquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
1. omdat het afzeiken van mensen die niet terug kunnen zeiken, laf is
2. het afzeiken van mensen die er gemiddeld 75% mooier uit zien dan de mensen van het zelfde geslacht op fok behoorlijk laf is.
3. Omdat bijna iedereen die hier de meiden zit af te zeiken geen vriendin heeft of nooit een vriendin heeft gehad, of een vriendin die er zeker niet zo knap uit ziet.. ook niet al te slim is...
4. Omdat topic zeer kansloos is, zie 1.
5. Omdat er totaal geen reden is voor het afzeiken van deze mensen, taal gebruik? Het doen alsof je beter bent dan andere. Afzeiken van mensen omdar ze er goed uit zien? of wel aandacht besteden aan hun uiterlijk,, wel jongens/meiden kunnen krijgen niks vind.
verder, als je FOK! ker wil zijn, en je denkt dat je beter bent dan andere.. dan verlaag je je niet tot het niveau en zeik je geen mensen af maar laat je hoe ze zijn en waar ze zijn, want je vind jezelf dan te goed daar voor.
Maar volgens mij zoeken ze hier eerder knappe meiden uit om af te zeiken, omdat ze nooit zo'n meisje die er zo uitziet kwa uiterlijk kunnen krijgen, dus rukken op de foto's. [afbeelding]
Ook wakker jah!?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:13 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben niet arrogant maar ik kan je wel zeggen dat mijn gemiddelde ex er beter uitziet dan die 14 jarige breezer lebberende hoertjes. Of die opgedirkte sletten die hun hoofden bedekken met look-a-likes bromvlieg ogen.
pfffff
juwel, ik ken ze allebijquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
omg, neppe gastje neemt een foto van iemand die je niet kent en daar maak je je avatar van, nerd
.
Scorpion of die ene van Mortal Kombat in het zuurquote:
TEST YOUR MIGHT!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Scorpion of die ene van Mortal Kombat in het zuur![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:48 schreef mash_ het volgende:
ach altijd handig.. photshopnaald en draad
Tjah...hij staat er zelf opquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
gaat-ie die site nog serieus verdedigen ook
dat mééén je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |