Naomi Wattsquote:Op zondag 6 mei 2007 15:22 schreef Rejected het volgende:
Heb net The Painted Veil op dvd gezien en ik moet zeggen dat het een leuke film is, drama zoals iedereen weet maar toch zeer indrukwekkend.
Ja ik had dat net een stukje hierover gepost, maar FOK! deed stom en toen had ik geen zin meer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hij gaat in State of Play samen met Brad Pitt spelen.
Kijk, het zal natuurlijk geen Fight Club worden maaruh... nu kunnen we aan de hele wereld laten zien dat Edward Norton alsnog weer beter is dan Brad pittquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ja ik had dat net een stukje hierover gepost, maar FOK! deed stom en toen had ik geen zin meer.![]()
Maar Brad Pitt en Edward Norton = Beste film!
Maar ik betwijfel of deze film daar in de buurt komt.
Ik denk omdat hij niet getypeerd wordt als "lekker ding"??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef Rejected het volgende:
Hahaha dat is waar!
Hoe komt het eigenlijk dat een acteur als Norton toch in mindere mate bekend is dan andere acteurs?
Ik vraag me erg af of er veel acteurs bekender zijn dan Edward Norton. Natuurlijk heb je een Pacino en De Niro enerzijds en een Pitt en Depp anderzijds, maar die hebben toch een iets langere staat van dienst dan Norton.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef Rejected het volgende:
Hahaha dat is waar!
Hoe komt het eigenlijk dat een acteur als Norton toch in mindere mate bekend is dan andere acteurs?
Ik denk idd dat dat het is, want de meeste jongeren kunnen bijvoorbeeld wel zeggen: "Hey die is van American Pie"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij niet getypeerd wordt als "lekker ding"??
Of gewoon omdat zijn films een hoge drempelwaarde gehalte hebben. Dat de "domme blondjes" onder de film kijkers zijn films niet interessant vinden.... Het is meestal of een drama.. of een goede nadenkfilm...
Ik denk dat ie dat zelf ook wel inziet nu die dus aan The Hulk heeft gewaagd
Films als Fight Club en American History X zijn volgens mij nog altijd bekender dan een American Pie, ook onder jongeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat het is, want de meeste jongeren kunnen bijvoorbeeld wel zeggen: "Hey die is van American Pie"
Want meestal zorgen de jongeren toch voor de bioscoopbezoeken waardoor bepaalde mensen populair worden etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |