vond ik echt een briljante filmquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie eigenlijk Death to Smoochy wel eens gezien? Edward Norton in een komedie die als een rendier met eigen show speelt!
WTFquote:Op maandag 16 april 2007 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij gaat de Hulk spelen.
Voor wat betreft hoe Norton acteert misschien. The Italian Job vond ik een prima film hoor (maar idd meer door de andere acteurs, met name Wahlberg. Oh, en Charlize Theron natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind Italian Job in elk geval de slechtste Norton film en merkte duidelijk aan z'n prestaties dat hij er niet veel plezier in had. Just my 2 cents.
Ik vind het een goede film. Ik als Edward Norton fan, kreeg ik een hekel aan hem in deze film. En dat moet ook, want dat is zijn rol. Vind juist dat ie het goed heeft gedaanquote:Op maandag 16 april 2007 22:36 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Voor wat betreft hoe Norton acteert misschien. The Italian Job vond ik een prima film hoor (maar idd meer door de andere acteurs, met name Wahlberg. Oh, en Charlize Theron natuurlijk)
quote:Op maandag 16 april 2007 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij gaat de Hulk spelen.
Zal BS wel leuk vinden, als z'n hemdje openscheurt.
Hmm, denk het niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Je maakt toch geen grapje, he SoK?.
Met een d lieve schat, met een dquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:52 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben benieuwd of hij de hulk kan redden.
Waar heb je die dvd vandaan? Ik kan hem op Internet vinden alleen voor 25 euro of zoquote:Op zondag 6 mei 2007 15:22 schreef Rejected het volgende:
Heb net The Painted Veil op dvd gezien en ik moet zeggen dat het een leuke film is, drama zoals iedereen weet maar toch zeer indrukwekkend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |