Nogmaals: Edward Norton is een goed acteur.
ik wil vanavond een filmpje met hem gaan huren, maar weet nog niet welke...
ik zag laatst iets op TV... film heette iets met 25th ... ofzoiets... welke film?
is red dragon al te huur op DVD? (al gezien in de bios, maar vond het wel een lache film om nog es te zien)
Fear Itself (2003) .... David Sumner
Italian Job, The (2003) .... Charlie's Crooked Partner
25th Hour (2002) .... Monty Brogan
Red Dragon (2002) .... Will Graham
Frida (2002) .... Nelson Rockefeller
Death to Smoochy (2002) .... Sheldon Mopes/Smoochy the Rhino
Who is Alan Smithee? (2002) (TV) (uncredited) (archive footage) .... Himself
Hello, He Lied & Other Truths From the Hollywood Trenches (2002) (TV) (uncredited) (archive footage) .... Himself
... aka Hello, He Lied (2002) (TV) (USA: short title)
War Letters (2001) (TV) (voice) .... Narrator
Concert for New York City (2001) (TV) .... Himself
Score, The (2001) .... Jack Teller
Keeping the Faith (2000) .... Father Brian Kilkenney Finn
AFI's 100 Years... 100 Stars (1999) (TV) .... Himself
Forever Hollywood (1999) .... Himself
Fight Club (1999) .... Narrator
... aka Fight Club (1999) (Germany)
American Film Institute Salute to Dustin Hoffman, The (1999) (TV) .... Himself
American History X (1998) .... Derek Vinyard
Rounders (1998) .... Lester 'Worm' Murphy
Out of the Past (1998) (voice) .... Henry Gerber
Everyone Says I Love You (1996) .... Holden Spence
People vs. Larry Flynt, The (1996) .... Alan Isaacman
Primal Fear (1996) .... Aaron Stampler/Roy
quote:People vs. Larry Flint vonnik ook een goede film, rol van Edward is alleen niet heel erg groot meen ik me te herinneren...
Op woensdag 9 april 2003 18:47 schreef dethoom het volgende:
waarin speelt ie nog meer behalve The Score en en American History X (al gezien) en the fight club (niet mn genre)ik wil vanavond een filmpje met hem gaan huren, maar weet nog niet welke...
ik zag laatst iets op TV... film heette iets met 25th ... ofzoiets... welke film?
[edit: laat maar]
quote:Red Dragon: Te huur op DVD vanaf 15-04-2003 en op VHS vanaf 15-04-2003. Ik moet m nog s kijke, lijkt me iig wel betere film dan Hannibal maar das ook niet moeilijk
Op woensdag 9 april 2003 18:51 schreef dethoom het volgende:
is red dragon al te huur op DVD? (al gezien in de bios, maar vond het wel een lache film om nog es te zien)
quote:klopt
Op maandag 11 maart 2002 00:17 schreef Acathla het volgende:
Naast zijn goede acteerwerk waar weinig aan op te merken valt, zag hij er niet verkeerd uit in American History X.(qua lichaamsbouw zeker niet)
quote:ga ik volgende keer bekijken... bedankt voor de tip!
Op woensdag 9 april 2003 19:32 schreef PimD het volgende:[..]
People vs. Larry Flint vonnik ook een goede film, rol van Edward is alleen niet heel erg groot meen ik me te herinneren...
[edit: laat maar]
quote:Cool! red dragon moet ik echt nog es zien! ik vind em zeker beter als hannibal
Op woensdag 9 april 2003 20:06 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Red Dragon: Te huur op DVD vanaf 15-04-2003 en op VHS vanaf 15-04-2003. Ik moet m nog s kijke, lijkt me iig wel betere film dan Hannibal maar das ook niet moeilijk
25th hour lijkt me ook nog wel het kijken waard, wie weet daar wat meer van??
ik heb nu trouwens followers gehuurd [sub] zonder edward norton [sub] maar da meisje in de videotheek zei dat het net zoiets was als american history X (wat ik trouwens betwijfel) misschien is alleen het thema hetzelfde...
quote:Kijk es wat ik vond een Edward Norton topic
Op vrijdag 30 mei 2003 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hertog, ik ben het met je eens. Dit topic krijgt na al die tijd een dik slot. Humor is leuk maar dat hoort gewoon in het onzinforum. De laatste tijd lokt het alleen maar flames uit en daar zitten we ook niet op te wachten
.
Slotje dus, open gerust een nieuwe (serieus) topic over 'm
.
quote:Ik wist het gewoon.. ergens in een diep verleden open ik dit topic..en dan wordt het nu teruggevonden
Op vrijdag 30 mei 2003 21:21 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Kijk es wat ik vond een Edward Norton topic
Van mij mag er een nieuwe komen hoor
. Dit is een eerstegraads baggertopic
.
Echt goede acteurs: Jack Nicholson, Michael Caine, Lawrence Olivier, Anthony Hopkins, Al Pacino, Chistopher Walken, Bobby deNiro, James Woods, Brad Pitt, Johnny Depp, Gene Hackman, Richard Dreyfuss, Robert Shaw.
Ook stuk voor stuk mensen met een fascinerend uiterlijk en charisma.
quote:In AHX speelt hij juist een van zijn beste rollen en heb je 25th hour al gezien?
Op zaterdag 31 mei 2003 20:09 schreef kamagurka het volgende:
OK, onsarcastisch: Ik vind het echt een nietszeggende eikel, geen goeie kop, mager schemielig... ik kan er moeilijk naar kijken. Misschien dat ie later nog beter wordt, maar nu
Ik moet zeggen dat ik AHX niet heb gezien, maar de meeste andere films waar hij in zit wel.. ik kan er echt niet van onder de indruk geraken.
Over triest meeloop-gedrag gesproken: als je breezah-afzeikers (vorige norton topic) meelopers bestempelt kan je dat evengoed met EN-bewierokers doen natuurlijk
![]()
En ik zie het maar niet...
( jammer dat ik geen foto heb ik mijn fotoboek he?
)
quote:ok serieus ff nu, ik denk dat je toch eens een keer moet proberen om AHX te zien, dan zie je goed hoe ver zijn verscheidenheid in sterke rollen gaat. En alles blijft natuurlijk eigen mening, maar vind je hem in Fight Club dan niet goed?
Op zaterdag 31 mei 2003 20:09 schreef kamagurka het volgende:
OK, onsarcastisch: Ik vind het echt een nietszeggende eikel, geen goeie kop, mager schemielig... ik kan er moeilijk naar kijken. Misschien dat ie later nog beter wordt, maar nu
Ik moet zeggen dat ik AHX niet heb gezien, maar de meeste andere films waar hij in zit wel.. ik kan er echt niet van onder de indruk geraken.
Over triest meeloop-gedrag gesproken: als je breezah-afzeikers (vorige norton topic) meelopers bestempelt kan je dat evengoed met EN-bewierokers doen natuurlijkEcht goede acteurs: Jack Nicholson, Michael Caine, Lawrence Olivier, Anthony Hopkins, Al Pacino, Chistopher Walken, Bobby deNiro, James Woods, Brad Pitt, Johnny Depp, Gene Hackman, Richard Dreyfuss, Robert Shaw.
Ook stuk voor stuk mensen met een fascinerend uiterlijk en charisma.
Misschien heb je wat betreft zijn uiterlijk gelijk (behalve AHX, dat was echt indrukwekkend) Maar hij heeft wel een goede, overtuigende uitstraling naar mijn mening.
Je lijstje met favoriete acteurs kan ik me voor het merendeel wel in vinden, en daar bij moet ik zeggen dat ik Norton tegenover Pitt in Fight Club, tegenover DeNiro in The Score en tegenover Hopkins in Red Dragon toch wel hun gelijke kan noemen qua prestatie.
Ik wil je niet bekeren, ik ben namelijk echt geen fan-boy ofsow, maar het zou zonde zijn als jij niet voorbij uiterlijk kan kijken in verschillende van zijn geweldige films.
quote:25th hour is idd heel sterk, jammer dat ie in Nederland (nog) niet zo bekend is.
Op zaterdag 31 mei 2003 20:15 schreef Duiveltja het volgende:[..]
In AHX speelt hij juist een van zijn beste rollen en heb je 25th hour al gezien?
quote:heb je vaak met de betere films, zijn geen kaskrakers, want is niet echt voor mainstream publiek
Op zaterdag 31 mei 2003 23:20 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
25th hour is idd heel sterk, jammer dat ie in Nederland (nog) niet zo bekend is.
* PimD gaat op zoek naar de SVCD van 25th Hour
(hoewel ik Robin Williams ergens beter vond... lekker over the top, zoals 't hoort in zo'n film...)
quote:Toch zie ik het acteren er ook niet vanaf druipen. Met bovengenoemde acteurs heb ik dat wel, dat zijn gewoon flimbeesten die natuurlijk zo overkomen. Bij EN heb ik dat niet, ik erger me aan de manier waarop ie kijkt en dat moeilijk zijn..pffff.. vind het allemaal een beetje gezocht.
Op zaterdag 31 mei 2003 23:19 schreef Evil_Jur het volgende:Ik wil je niet bekeren, ik ben namelijk echt geen fan-boy ofsow, maar het zou zonde zijn als jij niet voorbij uiterlijk kan kijken in verschillende van zijn geweldige films.
Vergelijk het met dustin hoffman, zo'n acteur waar iedereen al correct van op de hoogte is gesteld, ook wel doet wat ie moet doen, maar die gewoon een scheve nare bek blijft houden waardoor je geen film met hem uithoudt. (dit laatste voorbeeld is xtreem, want ik vind EN veel minder irritant dan hoffman..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |