als er iemand doodgaat, mogen ze me snachts wakker bellen. niet iedereen die dood gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef McReal het volgende:
waarom heb je dan om 4:54 je foon naast je aan staan ??
En als er iemand geboren word ook hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:05 schreef cohen het volgende:
[..]
als er iemand doodgaat, mogen ze me snachts wakker bellen. niet iedereen die dood gaat natuurlijk
kun je wel uitzetten, je wekker gaat dan gewoon afquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:12 schreef cohen het volgende:
maar ik ga meestal vroeg slapen, en als mensen me willen bereiken wil ik best nog wel een uurtje bereikbaar zijn...
en mn telefoon is mn wekker, dus kan m niet uitzetten
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kun je wel uitzetten, je wekker gaat dan gewoon af
haha serieus?? dat je je telefoon uitzet en je alarm toch afgaat? goeie tip. danke. maar ben toch nog boos op orangequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk is het een klaagbaak over zichzelf
mijn familie is wel beetje tof hoor, die bellen me wel. ik weet niet wat voor relatie jij met je vrienden/familie hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:31 schreef kyraaa het volgende:
maar dan nog, als er iemand overlijdt of in het ziekenhuis beland dan word je niet gebeld
Ik weet niet wat jij voor familie hebt....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:31 schreef kyraaa het volgende:
maar dan nog, als er iemand overlijdt of in het ziekenhuis beland dan word je niet gebeld
Hij bedoeld als je je telefoon uitzet idioot.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:38 schreef cohen het volgende:
[..]
mijn familie is wel beetje tof hoor, die bellen me wel. ik weet niet wat voor relatie jij met je vrienden/familie hebt
hihiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:42 schreef AstroStart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor familie hebt....
Maar als er andere mensen in de buurt zijn, dan doe je toch wel alsof het een heel leuk sms'je is. "Grinnik grinnik, die geile wanda toch"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:50 schreef ErnieCool het volgende:
Hmm krijg ze van vodafone altijd overdag voor zover ik weet... al irriteert het me dan ook.
Denk ik ff populair te zijn is het een of andere gare reclame.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Maar als er andere mensen in de buurt zijn, dan doe je toch wel alsof het een heel leuk sms'je is. "Grinnik grinnik, die geile wanda toch"
wil jij een klap op je plasser??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Hij bedoeld als je je telefoon uitzet idioot.
Slecht geslapen ofzo?
Ligt aan het mobieltje...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kun je wel uitzetten, je wekker gaat dan gewoon af
je hebt me doorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Maar als er andere mensen in de buurt zijn, dan doe je toch wel alsof het een heel leuk sms'je is. "Grinnik grinnik, die geile wanda toch"
ben je in je uppie???quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:34 schreef kyraaa het volgende:
ff terug komen op mn opmerking die wat raar verwoord stond:
ik bedoelde dus: je familie kan je niet bellen als je telefoon uitstaat.
en voor de slimmerikken: nee mijn familie belt me ook niet als er iemand dood/ziekenhuis gaat of als er iemand word geboren.... mijn familie belt me nooit... en eerlijk gezegd mis ik ze ook niet!
vrienden enzow heb ik wel hoor en andere sociale contacten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:35 schreef cohen het volgende:
ben je in je uppie???
Niet zo klagen, ik krijg ze altijd om 3 uur al..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:00 schreef cohen het volgende:
waarom maakt orange mij midden in de nacht wakker om mij te laten weten dat ik nog 5 smsjes over heb. en dat ik na die 5 nog tegen hetzelfde aantrekkelijke tarief verder kan smsen???
ik lag opeens weer klaarwakker. hoeren!
ja als mn telefoon op trillen staat word ik alsnog wakker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:37 schreef kyraaa het volgende:
[..]
vrienden enzow heb ik wel hoor en andere sociale contacten.
alleen mn familie woont min. 2 uur hier vandaan.
lekker rustig zo...
ontopic: aan die stille ringtone heb je toch niets als je ligt te slapen?
hoe bereiken ze je dan als er echt iets is?
niet iedereen is zoals jou hoor..de wereld draait niet om jou heen..er zijn meerdere mensen op dezen aardquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:53 schreef kyraaa het volgende:
jij slaapt behoorlijk licht dan
Daar krijg je een lamme arm van he...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef cohen het volgende:
lijkt me wel zwaar hoor. ik vind 3x op een dag al vermoeiend
Neem een andere provider.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:17 schreef cohen het volgende:
ik wil best smsjes krijgen 's nachts, maar niet van orange!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb lekker geen mobiele telepwn dus kan ook niet gewekt worden
Wat ? :/quote:
Maar toch wel een vriendin die je voor de meest onzinnige dingen lastig valt, moeilijke gesprekken wil aangaan en de boodschappen moet doorgeven... oh wacht daarom heb je geen telefoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat ? :/
Owja ik vergeet natuurlijk te vermelden dat ik geen vrienden heb
Was pas ook al in het nieuws, dat veel mensen klaagden bij de kpn over dit soort smsjes.. en daarom hadden ze besloten ze voortaan gewoon overdag te sturen (ze deden het snachts omdat het netwerk dan lekker rustig was)quote:
Jeweetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar toch wel een vriendin die je voor de meest onzinnige dingen lastig valt, moeilijke gesprekken wil aangaan en de boodschappen moet doorgeven... oh wacht daarom heb je geen telefoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |