als je echt niet gebeld wilt worden trek je de stekker er maar uit, of je zet je telefoon uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:52 schreef Repeat het volgende:
Trek hier nog eens een half uur vanaf en zie hoe laat ik werd wakkergebeld
Ik sliep gvd om 4 uur, ik heb vakantie, dan wil ik NIET om kwart over 9 uit mn nest gebeld worden, dan wil ik minstens tot 1 uur slapen.
Nu eerst maar ff schijten
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:53 schreef ruud.nl het volgende:
je had ook je telefoon gewoon uit kunnen zetten!![]()
Waar had ik het over mn mobiel? Op dit helse tijdstip ging mn telefoon thuis, was iemand van de gemeente ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen die zeuren dat ze wakker gebeld zijn, zijn paupers.
Zet je telefoon dan gewoon uit, met je kleine PIEMEL!!!
die kun je toch ook gewoon uitzetten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Waar had ik het over mn mobiel? Op dit helse tijdstip ging mn telefoon thuis, was iemand van de gemeente ofzo
nee. wtf denk je gek dat ik elke avond al mn telefoons ga loskoppelen ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
die kun je toch ook gewoon uitzetten?![]()
tuurlijk kan dat wel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee. wtf denk je gek dat ik elke avond al mn telefoons ga loskoppelen ofzo?
Ken hetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Stoeteltje het volgende:
Ik wou dat ik kon ruilen.....ipv 2 hijgende honden in je gezicht te hebben naast je bed die eruit moeten.
Een telefoontje ruikt niet uit zijn bek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |