Had de trekschuit vertraging dat je met paard en wagen moest?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
Godver!
Gaan die debielen, met die kleine trekkertjes IN DE FUCKING SPITS een drukke weg buiten de bebouwde kom op (voor de kenners, nieuw amsterdamse straat in emmen). 1 trekkertje met een bouwkeet, en nog een trekkertje met een fucking mobiele wc.
Achterlijke kut imbecielen, wacht dan tot de spits voorbij is of rij binnendoor! 15km/uen een file van 10km er achter!
![]()
Zegt iemand met de naam Henk-Wimquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:21 schreef Henk-Wim het volgende:
De spits in Emmen? Is dat als 2 boeren tegelijk de 100 m vanaf hun boerderij naar het weiland afleggen?
Je bent al de 3e, drol.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:26 schreef Scorpie het volgende:
De spits? Je bedoelt drie huifkarren en een handjevol boeren die naar de markt moeten om hun waren te verkopen?
De waarheid is weinig origineel aan, flapdrol.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent al de 3e, drol.
Bij de eerste moest ik nog lachen, maar je hebt nu zelf toch wel door dat je weinig orgineel bent?
Volgens mij moest je bij de 1e niet lachen, maar ging je huilend op zoek naar jouw sterkste reactie die je maar kon vinden. Het resultaat was bedroevend... Klikoooo...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent al de 3e, drol.
Bij de eerste moest ik nog lachen, maar je hebt nu zelf toch wel door dat je weinig orgineel bent?
Probeer anders de gemiddelde helpdesk, dat zijn vaak ook sociale werkplaatsenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef lurf_doctor het volgende:
Laat me raden, je hebt gesoliciteerd,
en bent afgewezen![]()
Klikooooooquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:18 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Volgens mij moest je bij de 1e niet lachen, maar ging je huilend op zoek naar jouw sterkste reactie die je maar kon vinden. Het resultaat was bedroevend... Klikoooo...![]()
Dat is die weg ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:48 schreef descendent1 het volgende:
Nieuw Amsterdamse straat in Emmen?Is dat die weg die ook daadwerkelijk vanuit Nw-AMsterdam naar Emmen gaat?
![]()
Leuk ook zijn die vele lesauto's daar; alles wat6 autorijles heeft in Omgev. ZO Drenthe rijdt naar Emmen volgens mij..![]()
nee, dat zijn bezigheidscentra.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:30 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Probeer anders de gemiddelde helpdesk, dat zijn vaak ook sociale werkplaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |