In Nederland naar het strand gaan...quote:
*eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In Nederland naar het strand gaan...![]()
En op het strand zul je niet veel verkoeling vinden hoor, gisteren zeiden ze bij RTL Nieuws dat de temperatuur van het zand op stranden vandaag wel eens op kunnen lopen tot 50 graden. Om maar te zwijgen over de vreselijke kutdrukte en het smerige zeewater. En langer dan 30 minuten zonnen (ook al smeer je nog een halve flacon zonnebrandmelk in) is niet verstandig. Ga dan naar een zwembad zou ik zeggen.quote:
Dat is ook een gepaste opmerking nadat er gisteren bij de Nijmeegse vierdaagse daadwerkelijk mensen zijn doodgevallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga lichtelijk dood hier. Op zich wel chill voor mijn vermoedelijk kannibale buurman.
Dit klopt wel en veel mensen maken hier een fout. Het beste kun je gewoon alles dicht laten in huis dus de ramen,gordijnen,rolluiken,deuren etc...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Rubend het volgende:
Pfff... ik moest de ramen hier van een collega dichtdoen want dan zou de koelte binnenblijven...
Nou het is te voelen.... NOT...
Behalve dat er nog een collega hier op de afdeling zit die meer zweet bij elkaar transpireert dan er momenteel in de maas is heb ik het onwijs naar m'n zin hier!
Wil ook totaal niet naar huis om mijn zwembroek aan te trekken en naar een zwembad te gaan ofzo!
Nee Ruben heeft het enorm naar zijn hier!
- zo ik had ook even zin om te klagen![]()
![]()
Graag. In koud water.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef unpredictable het volgende:
Iemand Zwemmen?
Heerlijk, in mn eigen zwembadquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef unpredictable het volgende:
Iemand Zwemmen?
hahaha wij hadden een eigen zwembad hebbe ze alleen deze week deruit gehaaldquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Heerlijk, in mn eigen zwembad![]()
![]()
*Maar ik wil geen aandacht!
Wat voor zwembad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Heerlijk, in mn eigen zwembad![]()
![]()
*Maar ik wil geen aandacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |