Als je die zou hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:59 schreef ClaireDanes het volgende:
het zweet druipt van je ballen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:03 schreef Goochie het volgende:
ach ach...weer zo'n stoer jochie die natuurlijk heel populair wil zijn en het woorde kenker gebruikt...te triest voor woorden.
En dan ook nog eens gaat lopen zeiken dat het te warm is..ppff.
Zo'n ding wil ik ook.quote:
Dat is wel het beste ja. Raam open doen als het warm is buitenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Al jullie sukkels zetten alle ramen en deuren open in de hoop op verkoeling, maar ik laat hier alles helemaal dicht, witte gordijnen ervoor en de deuren alleen 's ochtends open als het nog koel is. Het is hier overdag zo'n 21 graden binnen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n ding wil ik ook.
Kost dat?
Welk merk?
Makkelijk zelf te installen?
[zeikmodus]quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef mart89 het volgende:
[..]
Kost dat? Duur..
Welk merk? Einhell..
Makkelijk zelf te installen? Licht eraan..
Ik zei het ook expres honnepon!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Kost dat? Duur.. Iets kost niet duur, iets kost veel maar nu weet ik dus nog niks.
Welk merk? Einhell.. Ok
Makkelijk zelf te installen? Licht eraan.. Nee, ik hoef er geen licht aan, is het dan makkelijker?
[/zeikmodus]
Iets kost veel of is duurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef mart89 het volgende:
[..]
Kost dat? Duur..
Welk merk? Einhell..
Makkelijk zelf te installen? Licht eraan..
Ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij typt 2 keer "licht eraan"
Het komt niet bij je op dat er eventueel een kleine kans aanwezig zou kunnen zijn dat het "ligt eraan" is?quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het komt niet bij je op dat er eventueel een kleine kans aanwezig zou kunnen zijn dat het "ligt eraan" is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |