quote:ma, 17-07 18:00 33°C zonnig
goddomme jij ook nog immer wach? jezus...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:48 schreef Sebasser het volgende:
Sla jezelf in slaap.
neh, geen idee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
goddomme jij ook nog immer wach? jezus...
sprak ik jou laatst niet op msn?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:02 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Heb ik met dit weer Maandag een vakantie naar Spanje geboekt
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:02 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Heb ik met dit weer Maandag een vakantie naar Spanje geboekt
Als je die zou hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:59 schreef ClaireDanes het volgende:
het zweet druipt van je ballen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:03 schreef Goochie het volgende:
ach ach...weer zo'n stoer jochie die natuurlijk heel populair wil zijn en het woorde kenker gebruikt...te triest voor woorden.
En dan ook nog eens gaat lopen zeiken dat het te warm is..ppff.
Zo'n ding wil ik ook.quote:
Dat is wel het beste ja. Raam open doen als het warm is buitenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Al jullie sukkels zetten alle ramen en deuren open in de hoop op verkoeling, maar ik laat hier alles helemaal dicht, witte gordijnen ervoor en de deuren alleen 's ochtends open als het nog koel is. Het is hier overdag zo'n 21 graden binnen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n ding wil ik ook.
Kost dat?
Welk merk?
Makkelijk zelf te installen?
[zeikmodus]quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef mart89 het volgende:
[..]
Kost dat? Duur..
Welk merk? Einhell..
Makkelijk zelf te installen? Licht eraan..
Ik zei het ook expres honnepon!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Kost dat? Duur.. Iets kost niet duur, iets kost veel maar nu weet ik dus nog niks.
Welk merk? Einhell.. Ok
Makkelijk zelf te installen? Licht eraan.. Nee, ik hoef er geen licht aan, is het dan makkelijker?
[/zeikmodus]
Iets kost veel of is duurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef mart89 het volgende:
[..]
Kost dat? Duur..
Welk merk? Einhell..
Makkelijk zelf te installen? Licht eraan..
Ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij typt 2 keer "licht eraan"
Het komt niet bij je op dat er eventueel een kleine kans aanwezig zou kunnen zijn dat het "ligt eraan" is?quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het komt niet bij je op dat er eventueel een kleine kans aanwezig zou kunnen zijn dat het "ligt eraan" is?
Static heeft een puikend tagje voor je.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:43 schreef Threepio het volgende:
[..]
tis met een g. Ligt.
Licht is dat wat uit een lamp komt.
Daarom zei ik ook dat ik er geen licht aan hoefdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:43 schreef Threepio het volgende:
[..]
tis met een g. Ligt.
Licht is dat wat uit een lamp komt.
ik ben een meisjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:03 schreef Goochie het volgende:
ach ach...weer zo'n stoer jochie die natuurlijk heel populair wil zijn en het woordje kenker gebruikt...te triest voor woorden.
En dan ook nog eens gaat lopen zeiken dat het te warm is..ppff.
Tieten posten dus!quote:
Inderdaadquote:
Hier is het zo warm dat me lul verdomme spontaan opstijgt zonder een geyl vrouwenmens in de buurtquote:
ooh man schij uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Joepie, morgen 36 graden...
hier al veel langer en heb nog nergens last van gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:30 schreef pvc_boer het volgende:
Die waaier hier staat al 5 dagen nonstop te draaien.
Kan dit kwaad
Ok!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:35 schreef OpperTeef het volgende:
[..]
hier al veel langer en heb nog nergens last van gehad![]()
ja.. de warmte dan![]()
In Nederland naar het strand gaan...quote:
*eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In Nederland naar het strand gaan...![]()
En op het strand zul je niet veel verkoeling vinden hoor, gisteren zeiden ze bij RTL Nieuws dat de temperatuur van het zand op stranden vandaag wel eens op kunnen lopen tot 50 graden. Om maar te zwijgen over de vreselijke kutdrukte en het smerige zeewater. En langer dan 30 minuten zonnen (ook al smeer je nog een halve flacon zonnebrandmelk in) is niet verstandig. Ga dan naar een zwembad zou ik zeggen.quote:
Dat is ook een gepaste opmerking nadat er gisteren bij de Nijmeegse vierdaagse daadwerkelijk mensen zijn doodgevallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga lichtelijk dood hier. Op zich wel chill voor mijn vermoedelijk kannibale buurman.
Dit klopt wel en veel mensen maken hier een fout. Het beste kun je gewoon alles dicht laten in huis dus de ramen,gordijnen,rolluiken,deuren etc...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Rubend het volgende:
Pfff... ik moest de ramen hier van een collega dichtdoen want dan zou de koelte binnenblijven...
Nou het is te voelen.... NOT...
Behalve dat er nog een collega hier op de afdeling zit die meer zweet bij elkaar transpireert dan er momenteel in de maas is heb ik het onwijs naar m'n zin hier!
Wil ook totaal niet naar huis om mijn zwembroek aan te trekken en naar een zwembad te gaan ofzo!
Nee Ruben heeft het enorm naar zijn hier!
- zo ik had ook even zin om te klagen![]()
![]()
Graag. In koud water.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef unpredictable het volgende:
Iemand Zwemmen?
Heerlijk, in mn eigen zwembadquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef unpredictable het volgende:
Iemand Zwemmen?
hahaha wij hadden een eigen zwembad hebbe ze alleen deze week deruit gehaaldquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Heerlijk, in mn eigen zwembad![]()
![]()
*Maar ik wil geen aandacht!
Wat voor zwembad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Heerlijk, in mn eigen zwembad![]()
![]()
*Maar ik wil geen aandacht!
Haha danke...Ja die heeft t nu ook warm..loopt die na binne valt die zo om..hahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:37 schreef pvc_boer het volgende:
unpredictable leuke hond
DIe zal het ook wel warm hebben
Drie stuks?wat voor? K heb hier nog een jacky rond rennen maar die is van me ma..Overal waar water is is die hond ook..Maja dit is niet eens weer voor mensen laat staan voor de beestjes..quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:39 schreef pvc_boer het volgende:
die 3 van mij nemen amper de moeite om te lopen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Wat voor zwembad?
ALs dat zo'n gaar ding is van 3 meter doorsnee dan is dat ook 100x niks met zulke dagen
Nee, ik had als eerste die boomerquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:43 schreef unpredictable het volgende:
[..]
Hahaha drie verschillende maar wel leuk en die hebben nooit ruzie onderling?![]()
Leuk badjequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:43 schreef RandomReader het volgende:
[..]
[afbeelding]
8 meter lang 4 meter breed 180 centimeters diep
Hahaha Jah is goed..quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Kom je zwemmengaan we gelijk bbq'en
Heb je t beter..die van ons vliegen zich soms in de haren..en als je dan ene op tilt bengelt die andere der aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Nee, ik had als eerste die boomer
daarna die herder, dus in principe was boomer de baas.
toen kwam die jack erbij, en die heeft het wel ff zwaar gehad met die herder.
maar na een paar keer te hebben gekletst met de tv gids is alles koek en ei, en kunnen ze niet meer zonder elkaar
28 graden, heerlijk gewoonquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:46 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Leuk badje![]()
Neem mn woorden weer terug hahahahhaa.
Wat voor temperatuur heeft dat water?
Doe jij maar BBQ, ik heb vanmorgen drank gekocht bij de Makroquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:46 schreef unpredictable het volgende:
[..]
Hahaha Jah is goed..Doe jij bbqen of ik?en zal k de drank dan maar mee nemen?
![]()
Omgquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef unpredictable het volgende:
[..]
Heb je t beter..die van ons vliegen zich soms in de haren..en als je dan ene op tilt bengelt die andere der aan![]()
Haha dat is toevallig..even serieus ik heb volgende week een coctailparty @ my place met coctails bier tap alles derop en der aan..Moet ook wel want k heb toch best veel vriendjes en vriendinnetjes uit genodigdquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:48 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Doe jij maar BBQ, ik heb vanmorgen drank gekocht bij de Makro(morgen feestje
)
Hahah dat wil je niet zien haha is lijpe shitquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:48 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Omg![]()
Is wel leuk om te zien
Hier is het niet meer als een keertje grommen.
Hoe wordt je ziek!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef Dulk het volgende:
valt wel mee op deze manier tis een 18 graden hier binnen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ook een bad!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef unpredictable het volgende:
Waarsss Randommmn hehe Ik wil komuh zwemmuhhh
Hahaha indeed Maar k ben echt niet van plan om ziek te worden..1 keer gehad met warm weer en dat zuigt verdoms ergquote:
haha ja ik neem aan een bad zoals in een badkamer?maar is toch veeeeeeeels te warm?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
ik heb ook een bad!
Alleen geen zwembad![]()
Dat is de enigste ruimte hier waar het nog uit te houden isquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef unpredictable het volgende:
[..]
haha ja ik neem aan een bad zoals in een badkamer?maar is toch veeeeeeeels te warm?![]()
Het is me toch allemaal wat he...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef pvc_boer het volgende:
Jep!
Vorig jaar nog een zonnesteek gehad...
Dat zuigt pas
Hahaa ik zit nu met de laptop in de keuken hier is t t meeste uit te houden..boven op me kamer hoef k niet te komen..want dan blijf ik kapotquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Dat is de enigste ruimte hier waar het nog uit te houden is
En hier dan incl waaier en plantenspuit![]()
Was t maar een lieve leuke jongen die eerlijk lief en betrouwbaar isquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:00 schreef pvc_boer het volgende:
Was het maar iets.
Wie ik?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:01 schreef unpredictable het volgende:
[..]
Was t maar een lieve leuke jongen die eerlijk lief en betrouwbaar is![]()
Ik Vind t nog meer benauwd dan gisteren..mja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef pvc_boer het volgende:
morgen wordt het weer wat koeler..
Volgens mij merk je dat verschil niet.
Ik merk nu ook geen verschil met gister eigenlijk
haha en daar moet k aan toevoegen t moet ook iemand zijn die tegen me in gaat als k t bij t foute eind hebquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Wie ik?![]()
Ik ben zo betrouwbaar en lief als lassie![]()
Ben k weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef unpredictable het volgende:
Waarsss Randommmn hehe Ik wil komuh zwemmuhhh
whehehe Jahhhh is goed joh gezelligquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ben k weerCool een cocktailparty! Kom jij morgen naar mij, dan kom ik naar jou
(Ik heb schuimmachine
)
Sorry internet lag er ineens uitquote:
hahaha smoesjessss je was me vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Sorry internet lag er ineens uit
Maar even OT: Hoe oud ben je
En uit welke hoek kom je
Ik jou vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:19 schreef unpredictable het volgende:
[..]
hahaha smoesjessss je was me vergetenMaarre om even antwoord op uw vragen te geven k ben uit de limburgse hoek en 21 winters jong haha en u ?
Natuurlijk kom ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik jou vergeten!!! Echt niet, kijk je fobo maar
Ik 20 zomertjes, maar ik kom helaas niet uit de limburgse hoek! Ik kom uit Aalsmeer, ik woon vlakbij de bloemenveiling
Maar je komt toch wel
? Ik haal je wel op
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:24 schreef RandomReader het volgende:
Is goedIk voeg je ff toe op MSN, anders is het niet zo fijn voor de rest hier
Is je msn dezelfde als in je fobo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |