Hier verder met melancholische mensen en mensen die de haan horen kraaien.quote:Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.
Géén slowchat, en, zoals Lamon zou zeggen, probeer wat moeite in je post te stoppen.
Ja, het blijft een mooi nummer van Mary J.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:28 schreef tong80 het volgende:
Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you
Now you got someone to blame
You say
One love
One life
When its one need
In the night
Its one love
We get to share it
It leaves you baby
If you dont care for it
Did I disappoint you?
Or leave a bad taste in your mouth?
You act like you never had love
And you want me to go without
Well its too late
Tonight
To drag tha past out
Into the light
Were one
But were not the same
We get to carry each other
Carry each other
One
Have you come here for forgiveness
Have you come tor raise the dead
Havew you come here to play jesus
To the lepers in your head
Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now its all I got
Were one
But were not the same
We hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I cant be holding on
To what you got
When all you got is hurt
One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But were not the same
We get to carry each other
Carry each other
One
One.
Juist.quote:
Dat is juist de eerste goede versie ooit van het nummer.quote:
Nee is grote bagger van sommige nummers moeten ze gewoon afblijven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is juist de eerste goede versie ooit van het nummer.
Dat boeit mij nou helemaal niks. Ze doen maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:33 schreef tong80 het volgende:
van sommige nummers moeten ze gewoon afblijven.
Van mij mogen ze ook hun gang gaan zo lang ik het maar niet hoef te horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat boeit mij nou helemaal niks. Ze doen maar.
Omdat het vertolkt wordt door de standaard conservatorium verantwoorde uithaal en modelatie stem?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:32 schreef Marble het volgende:
Dat is juist de eerste goede versie ooit van het nummer.
Zoals ik hier ook al zei, Mary zingt het inderdaad prachtig. De stukjes dat Bono, de meest overschatte zanger ooit, er doorheen zingt vind ik serieus jammer omdat die de rest verpesten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat het vertolkt wordt door de standaard conservatorium verantwoorde uithaal en modelatie stem?
Het wordt er wel lekker toegankelijk en melodramatisch van.
Mooie schijnemotie, ja.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoals ik hier ook al zei, Mary zingt het inderdaad prachtig. De stukjes dat Bono, de meest overschatte zanger ooit, er doorheen zingt vind ik serieus jammer omdat die de rest verpesten.
Tja opinions, opinions.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoals ik hier ook al zei, Mary zingt het inderdaad prachtig. De stukjes dat Bono, de meest overschatte zanger ooit, er doorheen zingt vind ik serieus jammer omdat die de rest verpesten.
Maar jij verwart het gekweel van Bono met dat kenmerkende, pijnlijke gebrek aan enig toonbereik dus wel met "ware emotie"?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja opinions, opinions.
Ik vind het een holle kutversie, iedere ware emotie ontberend, volgens het "zingen om geld te verdienen, mocht je niet geinspireerd zijn om er echt iets bij te voelen"-boekje.
Wat betreft ook niet de meest oorstrelende zanger.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:43 schreef Marble het volgende:
Bono, de meest overschatte zanger ooit
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:52 schreef Marble het volgende:
Maar jij verwart het gekweel van Bono met dat kenmerkende, pijnlijke gebrek aan enig toonbereik dus wel met "ware emotie"?
Ach daar zijn er veel van.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat betreft ook niet de meest oorstrelende zanger.
Jammer dat ik het gemist heb..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:59 schreef Arcee het volgende:
Van Blige en Bono, dus.
Goed is-ie, hè?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:59 schreef sig000 het volgende:
Ach daar zijn er veel van.![]()
[off-topic] Hee Arcee je ontdekking heeft een nieuw topic.De ultieme topickiller, Stanley_Climbfall Deel 2
Hij is een soort mannelijke versie van Madonna. Eigenlijk nauwelijks zangtalent, maar toch heel succesvol. Wat mij vooral stoort is zijn gemakzuchtigheid bij het zingen. Hij slikt elke noot in die maar net even buiten zijn bereik komt (en dat is al heel snel). Als ie daar maar een klein beetje meer moeite voor zou doen, ook al klinkt het dan misschien wat vals, zou ik hem al heel wat meer kunnen waarderen. Krijgt ie in ieder geval nog wat punten voor inzet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat betreft ook niet de meest oorstrelende zanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |