Zou voor mij wel weer eens tijd wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies.
Nog geneukt de laatste tijd ?
Nee.quote:
Neuken kan ook 's miodags hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee.
Je denkt toch niet dat ik voor mijn lol de afgelopen paar maanden bijna iedere nacht op dit forum post.
dat is op zich de beste tijd van de dag!quote:
Oh ja jij hebt drank nodig om een lekker wijf te versierenquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat gebeurt op uitzonderingen na, volgens mij vooral in vaste relaties, tong.
En zelfs om een niet lekker wijf te versieren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt drank nodig om een lekker wijf te versieren
quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
En zelfs om een niet lekker wijf te versieren.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nobody there?
Allee Tong, bwoew, RC, Lamon, Wicked, Ole, Sign.... etecetera.....
Te schreeuwerig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:03 schreef Lamon het volgende:
http://www.islandrecords.com/thekillers/site.html
Ik ben benieuwd naar de nieuwe cd van The Killers.
Ik vind de single ERG aanstekelijk.
Oh wat héérlijk. Ik zou er zo naartoe verhuizen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zag dat 't slechts 19 graden zou worden in Ierland.
Ik niet. Nooit van m'n leven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Oh wat héérlijk. Ik zou er zo naartoe verhuizen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet. Nooit van m'n leven.
Had ik al duidelijk gemaakt, hè?voor Elies
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Dat ik over een paar jaar tegen mezelf zeg, goh, die zomer van 2006, toen was ik best wel vertieft..
Of dat je dan tegen jezelf zegt: "Die zomer van 2006, die was echt sjiek hendigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Doordat ik zo weinig slaap en tamelijk bevangen lijk te raken door de hitte op werk, leef ik de laatste dagen best wel in een aparte roes.
Alsof de wereld rondom me net even anders draait dan ikzelf.
Ik begin het bijna leuk te vinden.
Dat ik over een paar jaar tegen mezelf zeg, goh, die zomer van 2006, toen was ik best wel vertieft..
Ik klaag nooit over de warmte/hitte. Nu niet, nooit niet. Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:![]()
Nog minstens een week![]()
Ik zal in ieder geval nooit meer klagen als 't regent.
Whahahaha!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of dat je dan tegen jezelf zegt: "Die zomer van 2006, die was echt sjiek hendig".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |