Dat weet ik nog niet, Lamon. Ik ben wel terug, mét vast internet, maar ik werk de komende periode zo veel dat ik meestal voor 1 uur al zal slapen. En ik ging er van uti dat broer en jij dit topic wel zouden kunnen reguleren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je nu terug om het topic in de hand te houden, of was dit een schijnbeweging?
Teveel slowchat en gezapigheid.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, Lamon. Ik ben wel terug, mét vast internet, maar ik werk de komende periode zo veel dat ik meestal voor 1 uur al zal slapen. En ik ging er van uti dat broer en jij dit topic wel zouden kunnen reguleren.
Maar wat mankeert er aan dan?
Oh ja, die misstap. Nou ja, ik zou graag zien dat jullie (nou ja, jij dus) regelmatig dan maar iets posten in de trant van 'bekken dicht', waar de mensen dan ook aan gehoorzamen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Teveel slowchat en gezapigheid.
Ik ben te lijdzaam om het in juiste banen te lijden, en broer is niet altijd te vertrouwen, weten we allemaal nog dankzij zijn MISSTAP .
Het schijnt dat die misstap eigenlijk helemaal niet waar is. Een roddel waar iedereen in is gaan geloven. Een soort urban myth, zeg maar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:34 schreef Lamon het volgende:
weten we allemaal nog dankzij zijn MISSTAP .
Wordt dat je tactiek, ja?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:05 schreef broer het volgende:
Het schijnt dat die misstap eigenlijk helemaal niet waar is. Een roddel waar iedereen in is gaan geloven. Een soort urban myth, zeg maar.
Maar oké, dat schijnt. Het fijne weet ik er natuurlijk ook niet van...
Ik heb in het geheel geen tactiek. Dit is gewoon de waarheid.quote:
Zolang men te lui is om even te linken, zie ik het wel werken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:18 schreef broer het volgende:
(Ik word al stelliger, heb je het in de gaten?)
Ah, dat is mooi om te weten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:23 schreef Lamon het volgende:
Met mijn aangeboren luiheid heb je van mij iig niets te vrezen dus.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:24 schreef Stranger het volgende:
*speciaal binnenvalt voor cora*
Ik vermoed dat op 3 kippen en een half schaap na, de hele wereld al naar bed is.quote:
Coraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Pas of lang?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:29 schreef MissHobje het volgende:
Coraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
dat is pas lang geleden zeg!
Het idee meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:31 schreef broer het volgende:
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe rozen slapen. Maar goed...
Heb je zo;n tijd niet gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:32 schreef Cora het volgende:
[..]
Pas of lang?
Yaaahhhh! MissHobje!!!
Ik was eigenlijk al weer naar mijn bedje, maar het is zo warm!!!
Ja, alles goed, ook met het hondje. Met jou ook? En met uhhhh, o jee, baloe of zoiets!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:35 schreef MissHobje het volgende:
Heb je zo;n tijd niet gezien![]()
en gaat het goed met je ? en met je hondje >?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:39 schreef broer het volgende:
Dames, dames!
Badouquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:39 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja, alles goed, ook met het hondje. Met jou ook? En met uhhhh, o jee, baloe of zoiets!!
ik vergeet het steeds.
Ja, ik ga me er verder ook niet mee bemoeien. Daar is Lamon voor.quote:
ik zie een kjoetie poezenbeestjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:38 schreef Ole het volgende:
en vandaag nog een heawy meet in het park![]()
Hoe vind je mijn plaatje Hobje???
Ik wens jou een zeer plezierige nacht toe.. lekker dromenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:51 schreef Cora het volgende:
Ik wist niet dat de posts op Fok! om half 5 's nachts tegenwoordig ook van een bepaald niveau moesten zijn....
Laat staan overdag....
Hilarisch....
Nou ja anyW:
lieve MissHobje en Ole, ik ga slapen.
Ik zie jullie nog wel, we openen wel een keer een topic of zo.
Lamon heeft zijn eigen bikkeltijd (doot! )quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik ga me er verder ook niet mee bemoeien. Daar is Lamon voor.
Persoonlijk vind ik afwisseling wel prettig. Ik vond het alleen mij taak om éven iets te roepen.
Ik help wel even mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik dit topique nou even vollul, kan ik een nieuwe openen![]()
Ik ga me even intern beraden over de OP.
Lief van je, want ik had mezelf nogal een taak gesteldquote:
Ik dacht altijd dat ironie jou niet helemaal onbekend was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:51 schreef Cora het volgende:
Ik wist niet dat de posts op Fok! om half 5 's nachts tegenwoordig ook van een bepaald niveau moesten zijn....
Laat staan overdag....
Hilarisch....
Monochats zijn saai.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lief van je, want ik had mezelf nogal een taak gesteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |