Coraquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:23 schreef Cora het volgende:
Mijn Tamagotchi heeft de hittegolf niet overleefd
Ik bied hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
Nou, ik niet. Kom maar op, 35+ Wie biedt meer?
Of samen, dat kan ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
bij extreme hitte kun je alleen dingen uittrekken![]()
Ik gebruik het zelfs al in het "echte" leven... doet iemand iets wat fout gaat, zeg ik das niet hendig sjiek hé?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Van de week deed ik trouwens iets, weet niet meer wat, en toen dacht ik: Nee, da's niet handig. En pal daarna dacht ik: Nee, da's niet hendig sjiek![]()
Ja, dat had ik zo uitgekozen tijdens de registratie, dat weet je toch wel?!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:25 schreef Arcee het volgende:
Cora
Ik zie nu pas dat je userid op 862 eindigt.
En begint met 24.
OMG.
Was 23 graden (h)ier. Meer dan warm genoeg!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zag dat 't slechts 19 graden zou worden in Ierland.
Kanquote:
Newbie.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelfs al in het "echte" leven... doet iemand iets wat fout gaat, zeg ik das niet hendig sjiek hé?
Nou, ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Was 23 graden (h)ier. Meer dan warm genoeg!!
Nee, dat doen we niet. We genieten van de winter, accepteren heel voorzichtig de charme van de lente, en dan is de laatste paar jaar de lol over.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Serieus, ik geniet hiervan. De hele lange druilerige grijze winter kijken we uit naar de zomer en dan gaan we klagen dat 't zo heet is.
Nou, ik niet. Kom maar op, 35+ Wie biedt meer?
Ja, retestoer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef Cora het volgende:
Ja, dat had ik zo uitgekozen tijdens de registratie, dat weet je toch wel?!
Nee, long time no see.quote:Hey ArceeLong time no see
131644?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Newbie.
Onder je username, in de URL onderin de statusbalk.
En ik mag Maikuuul niet eensquote:
Daar kunnen we dan nog over twisten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
Kan![]()
Maar daarna is 't weer véél te warm voor verdere vermoeiende activiteiten![]()
Ik hou van extreem weer en van getallen. You do the math.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
Nee, dat doen we niet. We genieten van de winter, accepteren heel voorzichtig de charme van de lente, en dan is de laatste paar jaar de lol over.
Heb je het koud als het in de zomer gewoon 25 graden zou zijn?
Wat is de meerwaarde van 35 graden, buiten het feit dat mensen flauwvallen, oude mensen zomaar voor hun tijd doodgaan, water vervuild raakt, zelfs leuk werk onaangenaam wordt, allerlei smerige insecten hun verjaardag vieren en noem maar op. Ik snap er geen reet van.
Triviaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
131644?
Je denkt toch niet dat ik op zulke triviale dingen let?![]()
Waarom niet? Toch gewoon een vrolijke tiener die niemand kwaad doet met z'n malle postingsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik mag Maikuuul niet eens
Das dus best een sjiek hendige slip van mij
Nou, als je maar een goede reden hebt, zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hou van extreem weer en van getallen. You do the math.
Middle namequote:
Nee?!quote:Nee, long time no see.
Long time no Bien ook, trouwens.
Laten we daarover gaan twisten als we alles hebben uitgetrokkenquote:
t=lquote:
Iemand legt je wel of niet... hij legt mij dus nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch gewoon een vrolijke tiener die niemand kwaad doet met z'n malle postings![]()
Beter onderbouwde redenen heb jij nog niet gelezen deze maand op Fok!, Lamon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:
Nou, als je maar een goede reden hebt, zullen we maar zeggen...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
t=l
Nee, da's niet waar.Verliefd
Ik heb ook zo'n zomer gehad, lang geleden, omdat ik al een ouwe vrouw ben.
Afijn, kinderkamp in de Ardeche. Dodelijk verliefd op een Parijzenaar die daar dat kamp moest leiden. Heeft een maand geduurd, maar die maand was wél goddelijk!!
Ja, waar zit die meid?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef Cora het volgende:
Nee?!
Biene moet er altijd zijn als ik er ben!
Oh, please!! DO!!!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zal hier verder maar geen herinneren ophalen aan de goddelijke vier dagen, ook lang geleden, met mijn Spaanse ober![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Dodelijk verliefd op een Parijzenaar
Dankjewelquote:
Anders ga je mijn ondraaglijke lijdensweg richting oktober even gebruiken om fijn melancholiek te gaan doen, ja..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
t=l
Nee, da's niet waar.Verliefd
Ik heb ook zo'n zomer gehad, lang geleden, omdat ik al een ouwe vrouw ben.
Afijn, kinderkamp in de Ardeche. Dodelijk verliefd op een Parijzenaar die daar dat kamp moest leiden. Heeft een maand geduurd, maar die maand was wél goddelijk!!
quote:
Zie je wel, PS zegt ook sjiek hendig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
Das dus best een sjiek hendige slip van mij
Ik ga het gewoon aan Maikuuul vragen. Het zal hem deugd doen dat we tijdens zijn afwezigheid over hem hebben geluld.quote:
Het is ook het enige juistequote:
Geen idee.quote:
Ik weet dat het hendig sjiek is... maar andersom kan het ook bestquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon aan Maikuuul vragen. Het zal hem deugd doen dat we tijdens zijn afwezigheid over hem hebben geluld.
Ja, sjiek hendig bekt beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
Ik weet dat het hendig sjiek is... maar andersom kan het ook best
Als dat infantiele familie en vrienden concept doorgaat, waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Ga jij BB6 volgen, Lamon?
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:42 schreef Cora het volgende:
Geen idee.
Misschien moet ik eens mailen.
Maar ja, ik geef nou zelf ook niet echt het goede voorbeeld.
Sjiek hendig slippend op je bek gaan klinkt idd sjiek hendigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sjiek hendig bekt beter.
Sjiek hendig bekt gewoon sjiek hendig.
Ja, dat gaat door. Dat zie ik dus ook niet zitten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als dat infantiele familie en vrienden concept doorgaat, waarschijnlijk niet.
Ben je nu terug om het topic in de hand te houden, of was dit een schijnbeweging?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik ben weer terug van terschelling, vanavond (meer dan genoeg) bier gedronken bij een vriend, waar nog wat andere vrienden langskwamen totdat uiteindelijk iedereen veel te dronken was. Wat is het leven toch mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |