Hadden ze eerder moeten doen. Alsof ze geen idéé hadden dat 't zo warm zou worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Denk dat ze er goed aan hebben gedaan om de boel af te gelasten.
SBS is sponsor van de feesten, dus die moeten er ook zoveel mogelijk van maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heeft zo'n event nou eigenlijk uitzendrechten waar je veel voor moet betalen als zender, dat iemand weet?
Ik vraag het omdat ik iedere keer als ik langs SBS zap ze hier over door blijven emmeren, alsof het een nieuwe wereldoorlog betreft.
Vind ik ook. Mensen gaan, in hun fanatisme, vaak tot het uiterste. En dat kan gezien de extreme omstandigheden best gevaarlijk worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk dat ze er goed aan hebben gedaan om de boel af te gelasten.
Maar wel in het kader ervan, natuurlijk. Als er geen Vierdaagse was, werden die feesten niet op die schaal georganiseerd. Maar goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik merk 's avonds niet minder drukte, net op het Valkhof was het drukker dan ik het er ooit gezien heb.
Verder is de stemming over het algemeen ook niet slechter. De feesten staan gewoon los genoeg van de vierdaagse.
Ja dat zag ik toen 'm ging opslaan. Prachtig!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oei!!
Mooi hé? Ik noem die foto 'God', door dat speciale lichtje dat uit de wolken schijnt. Ik zeg altijd: 'Als er een God bestaat woont ie in Ierland, want die 'lichtjes' komen veelvuldig voor, en zijn zó vreselijk mooi!!
Want? Jij hebt niets beters te doen? Ach, internetten zal wel altijd een verslaving van me blijven, maar het is wel een stuk minder dan toen we nog in NL woonden.quote:
Ze dachten dat het 2 graden minder warm zou worden, hoorde ik op tv.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef Arcee het volgende:
Hadden ze eerder moeten doen. Alsof ze geen idéé hadden dat 't zo warm zou worden.
Misschien dachten ze dat de hulpposten voldoende waren om de door warmte bevangen lopers te kunnen behandelen, en hebben ze het afgelast omdat ze er pas gisteren achterkwamen dat het niet zo was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen. Alsof ze geen idéé hadden dat 't zo warm zou worden.
Nee, ik bedoel dat die omgeving totaal geen aantrekkingskracht op me heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Want? Jij hebt niets beters te doen? Ach, internetten zal wel altijd een verslaving van me blijven, maar het is wel een stuk minder dan toen we nog in NL woonden.
Weet niet of je RTL Nieuws hebt gezien, maar daar gaven ze de organisatie de schuld. "De organisatie treft geen blaam... ZEGT de organisatie..." Het was stuitend. De organisatie had dit ook niet kunnen voorzien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jemig! Hoe kun je zoiets nou niet mooi vinden. Ik blijf er lyisch over, inmiddels al 9 jaar lang. Wat vind jij mooi dan? De skyline van NY zeker??quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat die omgeving totaal geen aantrekkingskracht op me heeft.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat die omgeving totaal geen aantrekkingskracht op me heeft.
Heerlijk nu hierquote:
Het is wel mooi inderdaad, maar lyrisch..?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jemig! Hoe kun je zoiets nou niet mooi vinden. Ik blijf er lyisch over, inmiddels al 9 jaar lang. Wat vind jij mooi dan? De skyline van NY zeker??
Ik vind het he-le-maal niks. Zou een grote straf voor me zijn daar te wonen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig! Hoe kun je zoiets nou niet mooi vinden. Ik blijf er lyisch over, inmiddels al 9 jaar lang. Wat vind jij mooi dan? De skyline van NY zeker??
Ah kom nou op zeg! Ik krijg hier echt nooit genoeg van hoor! Ik woon hier nu een jaar, maar ga gemiddeld een keer per maand kijken!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is wel mooi inderdaad, maar lyrisch..?
Nou ja, dat zal meteen wel de reden zijn waarom ik nooit zal emigreren.
Na een weekje zou ik het ook wel gezien hebben.
Hah! Gelukkig!! EN er is erg veel te ontdekken qua cultuur hier. Neem alleen maar de muziek!quote:Alhoewel. Verschil in cultuur, wat je zei, vind ik dan wel weer een argument waar ik me wat bij voor kan stellen.
Waarheid als een koe!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in Zaltbommel en moet altijd van anderen horen wat een schitterend stadje het is. Alles van ver is niet beter ER.
Gelukkig woon ik er met mensen die het net zo mooi vinden als ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het he-le-maal niks. Zou een grote straf voor me zijn daar te wonen.![]()
Hahahaha, zie je wel, wolkenkrabbers enzo!! Yuk!!! Dat is niet my cup of tea!!!quote:
Neequote:Dat is toch eindeloos mooier dan zo'n bootje?![]()
Gelukkig wél!!quote:Nou ja, smaken verschillen.
Precies! Ik moet er niet aan denken! Nu is het touristenseizoen volop in gang hier. Hele bussen met Amerikanen. Lomper volk bestaat niet hoor! En ze hebben allemaal zogenaamd Ierse roots. Natuurlijk zijn er een heleboel die dat daadwerkelijk hebben, maar die zijn qua cultuur en mentaliteit zo veramerikaanst, dat heeft echt helemaal NIETS meer met Ierland van doen.quote:Maar goed ook, anders zou iedereen in Ierland gaan wonen en dan is het er juist weer te druk.
Wat leeg.quote:
Altijd lachen met die Yanksquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Precies! Ik moet er niet aan denken! Nu is het touristenseizoen volop in gang hier. Hele bussen met Amerikanen. Lomper volk bestaat niet hoor! En ze hebben allemaal zogenaamd Ierse roots. Natuurlijk zijn er een heleboel die dat daadwerkelijk hebben, maar die zijn qua cultuur en mentaliteit zo veramerikaanst, dat heeft echt helemaal NIETS meer met Ierland van doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |