Platteland ja. Midden in nowherequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou Tong niet zo serieus nemen![]()
Woon je op het Ierse platteland, dat je zo maar de deuren open kunt hebben?
De laatste maanden heb ik sowieso helemaal geen trek in drank.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's maar goed ook. Alcohol is helemaal niet goed met deze hitte.
(uitgaande van dat het daar ook nog steeds heet is..)
Niks.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste maanden heb ik sowieso helemaal geen trek in drank.
Wat is er mis met mij![]()
Nog steeds té heet hier. Vandaag was het 30 graden! Dat is echt absurd voor Ierland. Iedere Ier liep dan ook te klagen, en er werd groots over bericht. 'Record broken, hottest day in over a 100 years'.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's maar goed ook. Alcohol is helemaal niet goed met deze hitte.
(uitgaande van dat het daar ook nog steeds heet is..)
Ha-walvisquote:
Ach, weet jij veelquote:
Dat schijnt juist goed te zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er mis met mij![]()
Ik drink nooit, dus ja ik weet dat.quote:
Leuk! Eentje?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ha-walvis![]()
Over walvissen gesproken, ik heb vandaag een dolfijn gespot vlakbij Spiddal bay.
Wat moet dat heerlijk zijn!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, een dolfijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Leuk! Eendje?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Wat moet dat heerlijk zijn!
Spammertquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Arcee het volgende:
Oh: Post-id 40.000.000 zit eraan te komen - deel 3.
Mooie foto.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Wicked, dit is on huis en onze tuin
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb er al getvp't.
Ja het was er maar één. Zal wel afgedwaald zijn van de groep denk ik. We komen in Connemara regelmatig allerlei wild tegen als we op pad gaan. Van vossen tot zeehonden, tot buizerds enzo. Leuk hoorquote:
Wauw!!!!!!! Ziet er prachtig uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Wicked, dit is on huis en onze tuin
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is ons meer, en daar zit ik naar te kijken op een paaltje
[afbeelding]
[afbeelding]
Het muurtje moet nog wit geverfd worden. Dan is het pas mooi.Maar het is veel te warm om enige inspanning te leveren.quote:
Nou ja, ik bedoel voor een paar weken, natuurlijk. Helemáál zonder drank is natuurlijk dodelijk saai.quote:
Wel waar. Het is toch lekker om zo af en toe fris te zijn 's ochtends?quote:
Nou!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja het was er maar één. Zal wel afgedwaald zijn van de groep denk ik. We komen in Connemara regelmatig allerlei wild tegen als we op pad gaan. Van vossen tot zeehonden, tot buizerds enzo. Leuk hoor
Zelfs een paar weken hou ik niet vol hoor!! Guinness is veels te lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel voor een paar weken, natuurlijk. Helemáál zonder drank is natuurlijk dodelijk saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |