Let's just agree to disagree dan dat het bij Bono wel om emotie gaat. Daar geloof ik namelijk helemaal niet in. Maar goed, ieder zijn favo's.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:02 schreef Lamon het volgende:
Tja, het verschil zal wel zijn of je muziek als techniek of emotie ziet.
Allebei valide concepten. Ik kies voor het tweede.
Geweldigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach daar zijn er veel van.![]()
[off-topic] Hee Arcee je ontdekking heeft een nieuw topic.De ultieme topickiller, Stanley_Climbfall Deel 2
Herkenbaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef Lamon het volgende:
Ieder jaar wil ik een airco kopen, en ieder jaar waxht ik er zo lang mee, dat ik denk, het is alweer bijna voorbij met de echte hitte, ik wacht wel tot volgend jaar. En ieder jaar baal ik dat ik hem vorig jaar niet gekocht heb.
Ik heb mijn koelkast al zo lang niet meer schoongemaakt dat hij elke avond wel een keer uit zichzelf naar mij toe komt lopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:40 schreef Lamon het volgende:
Zelfs naar de koelkast lopen vind ik al een opgave.
En ik haat het als ze die versie draaien!! Stomme schreeuwlelijk. Letterlijk dan, lelijk en schreeuwen, meer kan ze niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, het blijft een mooi nummer van Mary J.
Klopt!! Ooit nog een concert bijgewoond in een zaaltje, 'de Harmonie' in Tilburg, toen ze nog helegaar niet bekend waren. Was goed destijds!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:49 schreef sig000 het volgende:
U2 was een leuk bandje ergens begin jaren 80.![]()
Waarschijnlijk wel, maar ik zou me toch niet bijster op mijn gemak voelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:05 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zelfs mijn voordeur open als ik slaap kan dat bij jullie ook ?
Ik denk dat het in dit geval eerder om gewicht gaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:00 schreef Lamon het volgende:
Alles zit mij altijd tegen als het zo heet is, ik ga bijna in aura en innerlijk evenwicht geloven, bijna.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval eerder om gewicht gaat![]()
Die stoel deugt waarschijnlijk gewoon niet. Als je nou in Amerika woonde, kon je iemand aanklagen.quote:
Jazeker. En de achterdeur ook. Het is ons al een aantal keren overkomen dat we smorgens beneden komen en de tuindeuren nog openstaan, beet je lomp wel. Maar nog nooit iets gebeurd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:05 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zelfs mijn voordeur open als ik slaap kan dat bij jullie ook ?
Ik droom elke nacht, hitte of geen hittequote:Op woensdag 19 juli 2006 03:40 schreef tong80 het volgende:
Dromen jullie al bij deze hitte.
Wat nou? Ik zit niet élke avond te internetten nee. En genoeg gedronken? Pf, ik heb nog niets op nu hoor.quote:ER komt maar eens in de zoveel tijd langs als ze genoeg heeft gedronken.
Ik zou Tong niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat nou? Ik zit niet élke avond te internetten nee. En genoeg gedronken? Pf, ik heb nog niets op nu hoor.
Da's maar goed ook. Alcohol is helemaal niet goed met deze hitte.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
En genoeg gedronken? Pf, ik heb nog niets op nu hoor.
Ik ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ik droom elke nacht, hitte of geen hitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |