Een vleermuis!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:55 schreef tho_Omas het volgende:
Had je niet ooit een kikker of een vleermuis binnen?
Hoe heb je het beest eruit gekregen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Een vleermuis!![]()
Ik woon in een bosrijke omgeving.
Ik wil graag een kat, maar hij kan hier niet naar buiten, dat vind ik zielig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:57 schreef dafjedaf het volgende:
Moet je een kat nemen.
Liefst een die niet erg goed is in jagen, maar wel erg enthousiast. Mijne klokt een half uur per mot zo'n beetje. Entertainment![]()
Balkondeur opengezet, vloog vanzelf weg!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoe heb je het beest eruit gekregen?
Mijne gaat ook nooit naar buiten, die denkt dat ramen tv's zijn. Krijgt zat beweging met al die vliegen die dood moeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef Roellio het volgende:
Ik wil graag een kat, maar hij kan hier niet naar buiten, dat vind ik zielig.
Paar vogelspinnen loslaten in huis!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef dafjedaf het volgende:
Maar t zou wel het fijnst zijn inderdaad. Misschien zo'n vliegenvalplant?
Als ie uit het niets afging, waarom dan specifiek de Polen verdenken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan niet slapen omdat het autoalarm net uit het niets af is gegaan, en ik nu denk dat er een stelletje polen beneden aan de deur staan.![]()
Hier is het gewoon warmquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan niet slapen omdat het autoalarm net uit het niets af is gegaan, en ik nu denk dat er een stelletje polen beneden aan de deur staan.![]()
Wat een ondingen zijn dat!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:54 schreef HPoi het volgende:
Gelukkig heb ik hier een electrische vliegenmepper.![]()
Kameleons! Die kleuren mooi bij je gordijnen!quote:
Mjah, maar die schijten in alle hoeken en gaten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kameleons! Die kleuren mooi bij je gordijnen!![]()
gewoon volhouden tot het knettert en/of er een rookpluimpje vrij komt. Er zijn btw tientallen topics hiero waarin deze meppers worden opgevoerd tot een hoger voltage.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat een ondingen zijn dat!
1) hij is minder wendbaar, waardoor ze het ding zien of voelen aankomen
2) je raakt het beest, hij pleurt op de grond en vliegt daarna weer vrolijk verder
3) je raakt het beest, maar hij weet te ontkomen door de draadjes
Omdat dat volk ook al de auto van onze kennissen heeft gegapt, een zelfde soort auto. Zijn ze gek op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als ie uit het niets afging, waarom dan specifiek de Polen verdenken?
Ga even in een ander topic generaliseren, a.u.b.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Omdat dat volk ook al de auto van onze kennissen heeft gegapt, een zelfde soort auto. Zijn ze gek op.
Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:04 schreef Roellio het volgende:
Mjah, maar die schijten in alle hoeken en gaten.
was op discovery en die dingen werken niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Weer wat geleerd!
Ik vraag me al jaren af he... Je hebt van die apparaatjes die je in het stopcontact steekt en die dan zogenaamd vliegende insecten weghouden. Niet die met citroenwalm maar die met die onhoorbare piep ofzo. Heeft iemand ooit meegemaakt dat die werkten?
Polen zijn gek op auto's?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Omdat dat volk ook al de auto van onze kennissen heeft gegapt, een zelfde soort auto. Zijn ze gek op.
Ik heb eens een documentaire gezien waarin het Amerikaanse leger in één of ander proefdorp op onhoorbare freqeuentie een signaal uitzond om een soort alternatieve oorlogsvoering te ontwikkelen. De meerderheid van de mensen kreeg slaapproblemen, concentratiestoornis etc.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Weer wat geleerd!
Ik vraag me al jaren af he... Je hebt van die apparaatjes die je in het stopcontact steekt en die dan zogenaamd vliegende insecten weghouden. Niet die met citroenwalm maar die met die onhoorbare piep ofzo. Heeft iemand ooit meegemaakt dat die werkten?
Dacht ik al. Mn moeder stopte die in alle vrije stopcontacten en de muggen bleven gewoon. Maar ze bleef ze er wel in stoppen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:08 schreef HPoi het volgende:
was op discovery en die dingen werken niet.
Ze had een oneindig aantal vrije stopcontacten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dacht ik al. Mn moeder stopte die in alle vrije stopcontacten en de muggen bleven gewoon. Maar ze bleef ze er wel in stoppen.
Ah, mijn klotejeugd verklaard, dankje Roellio!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:09 schreef Roellio het volgende:
De meerderheid van de mensen kreeg slaapproblemen, concentratiestoornis etc.
Je hebt ze ook voor muizen geloof ik, misschien dat het daar wel voor werkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dacht ik al. Mn moeder stopte die in alle vrije stopcontacten en de muggen bleven gewoon. Maar ze bleef ze er wel in stoppen.
Overdag gingen ze er allemaal uit om stroom te besparen en dan 's avonds moest er bij alle stopcontacten zo'n ding in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:10 schreef Roellio het volgende:
Ze had een oneindig aantal vrije stopcontacten?
kan. Maar een muizenval voldoet denk ik veel beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor muizen geloof ik, misschien dat het daar wel voor werkt.
Wereldproblemen opgelost over een glas dubbeldrank en een beestjestopic!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah, mijn klotejeugd verklaard, dankje Roellio!!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:12 schreef Roellio het volgende:
Wereldproblemen opgelost over een glas dubbeldrank en een beestjestopic!
Handig als ze op de muur zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:11 schreef Duiveltja het volgende:
deo+aansteker=flamethrower.
Knappe insect die daar aan kan ontsnappen.
Kanker en wereldvrede zijn niet bepaald mijn vakgebied. Het mysterie van het vaginaal orgasme heb ik onderzocht, soms met succes, soms zonder.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
wat is de volgende, kanker, wereldvrede, vaginale orgasmes?
Ook tof op m'n witte muren!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:11 schreef Duiveltja het volgende:
Knappe insect die daar aan kan ontsnappen.
Fucking insecten in huis.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:18 schreef Italo het volgende:
Neem een paar jonge katten, vinden alles wat beweegt leuk en lekker
Klopt, voor spinnen is het ook heel handig. Het beest is meestal in 1 keer dood en je hebt geen vlekken op je behang.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Handig als ze op de muur zitten.
Hallogeenlampen doen het ook goed. Stinkt wel.
Geen probleem. Als je een korte spuit doet dan zie je niks. Ik doe het zo vaak, nog nooit heb ik te maken gehad met geblakerde muren.quote:
Ik durf dat niet. Heb een keer iemand dat zien doen en dat plastic doppie bleef ingedrukt hangen... Het zal 10.000x goed gaan maar ik durf dat nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:11 schreef Duiveltja het volgende:
Afgezien van durven lijkt het me niet bevordelijk voor mijn witte muren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. Heb een keer iemand dat zien doen en dat plastic doppie bleef ingedrukt hangen... Het zal 10.000x goed gaan maar ik durf dat niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |