Een vleermuis!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:55 schreef tho_Omas het volgende:
Had je niet ooit een kikker of een vleermuis binnen?
Hoe heb je het beest eruit gekregen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Een vleermuis!![]()
Ik woon in een bosrijke omgeving.
Ik wil graag een kat, maar hij kan hier niet naar buiten, dat vind ik zielig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:57 schreef dafjedaf het volgende:
Moet je een kat nemen.
Liefst een die niet erg goed is in jagen, maar wel erg enthousiast. Mijne klokt een half uur per mot zo'n beetje. Entertainment![]()
Balkondeur opengezet, vloog vanzelf weg!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoe heb je het beest eruit gekregen?
Mijne gaat ook nooit naar buiten, die denkt dat ramen tv's zijn. Krijgt zat beweging met al die vliegen die dood moeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef Roellio het volgende:
Ik wil graag een kat, maar hij kan hier niet naar buiten, dat vind ik zielig.
Paar vogelspinnen loslaten in huis!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef dafjedaf het volgende:
Maar t zou wel het fijnst zijn inderdaad. Misschien zo'n vliegenvalplant?
Als ie uit het niets afging, waarom dan specifiek de Polen verdenken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan niet slapen omdat het autoalarm net uit het niets af is gegaan, en ik nu denk dat er een stelletje polen beneden aan de deur staan.![]()
Hier is het gewoon warmquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan niet slapen omdat het autoalarm net uit het niets af is gegaan, en ik nu denk dat er een stelletje polen beneden aan de deur staan.![]()
Wat een ondingen zijn dat!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:54 schreef HPoi het volgende:
Gelukkig heb ik hier een electrische vliegenmepper.![]()
Kameleons! Die kleuren mooi bij je gordijnen!quote:
Mjah, maar die schijten in alle hoeken en gaten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kameleons! Die kleuren mooi bij je gordijnen!![]()
gewoon volhouden tot het knettert en/of er een rookpluimpje vrij komt. Er zijn btw tientallen topics hiero waarin deze meppers worden opgevoerd tot een hoger voltage.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat een ondingen zijn dat!
1) hij is minder wendbaar, waardoor ze het ding zien of voelen aankomen
2) je raakt het beest, hij pleurt op de grond en vliegt daarna weer vrolijk verder
3) je raakt het beest, maar hij weet te ontkomen door de draadjes
Omdat dat volk ook al de auto van onze kennissen heeft gegapt, een zelfde soort auto. Zijn ze gek op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als ie uit het niets afging, waarom dan specifiek de Polen verdenken?
Ga even in een ander topic generaliseren, a.u.b.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Omdat dat volk ook al de auto van onze kennissen heeft gegapt, een zelfde soort auto. Zijn ze gek op.
Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:04 schreef Roellio het volgende:
Mjah, maar die schijten in alle hoeken en gaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |