ik vind het al erg genoeg dat ze met dat spul 2 deuren verderop bezig zijn, en het zijn zulke fucking kleuters, staan ze een schroef in te draaien met een of andere klopboorachtig dingquote:Op maandag 17 juli 2006 23:24 schreef Rekkie het volgende:
Wat is jouw probleem dat anderen klussen?
Daar moet je gebruik van maken man.... dweep
Yeah rightquote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind het al erg genoeg dat ze met dat spul 2 deuren verderop bezig zijn, en het zijn zulke fucking kleuters, staan ze een schroef in te draaien met een of andere klopboorachtig ding, daar heb je hele fijne kleine dingen voor...
dat boeit me geen ruk, zolang ze maar oprotten met al die kutmachines...quote:
ik zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven....quote:
Ik get your point... ik zouquote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven....
ik vrees van wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef veldmuis het volgende:
hebben ze dan ook zoeen pluimpje konthaar boven hun broek uitsteken?
Dat had mijn neefje van 3 je ook wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:22 schreef Klonk het volgende:
Helaas, ik woon in een gezellige volksbuurt en kom er nu achter dat er schijnbaar nogal wat bouwvakkers wonen
vakantie voor bouwvakkers en mensen die iets met de bouw te maken hebben mien jongquote:Op maandag 17 juli 2006 23:34 schreef heiden6 het volgende:
Wat is een bouwvak?
a: ik woon er nog niet zo langquote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat had mijn neefje van 3 je ook wel kunnen vertellen.![]()
Dank voor deze zeer verlichtende reply.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vakantie voor bouwvakkers en mensen die iets met de bouw te maken hebben mien jong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |