Précies!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef mark_dabomb het volgende:
Weet je wat zo'n ding kost? (zo'n milkshake masjien met roomijs dan).....15.000 euro.....dan mag je inderdaad verwachten dat ze het juist bij warm weer doen....
Nee, neem jij maar gewoon ff chill een verkoelend ijsje ofzo ergens in de stadquote:Op maandag 17 juli 2006 22:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ga me de met deze hitte daar dus echt niet druk over maken he....
wrom werkt zo'n ding dan niet als een koelkast/vriezer? Mijn koelkast en vriezer houden thuis toch ook met weer en wind alles Koel en koud?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:15 schreef DropjesLover het volgende:
een ijsmachine werkt idd vaak niet bij extreem hoge temperaturen, want de machine onttrekt de warmte aan het ijs, maar kan die vervolgens niet meer kwijt in de lucht, want die is al (bijna) zo warm...
helaas, probeer anders waterijsjes in je eigen vriezer te maken![]()
Sterker nog, de koelkast hier doet het juist beter als het warm is! Zo straks een pak multi vitamine gevonden waarvan een gedeelte bevroren was.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:16 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
wrom werkt zo'n ding dan niet als een koelkast/vriezer? Mijn koelkast en vriezer houden thuis toch ook met weer en wind alles Koel en koud?
De termostaat is dus kapot? Als je koelkast met dit weer gaat vriezen, dan wil ik je stroomrekening niet zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Skyloto het volgende:
Sterker nog, de koelkast hier doet het juist beter als het warm is! Zo straks een pak multi vitamine gevonden waarvan een gedeelte bevroren was.
wa's die bak dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Luukzor het volgende:
Je vergeet ijs...
Oja, shit, dat ijs...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Luukzor het volgende:
Je vergeet ijs...
pwnedquote:Op maandag 17 juli 2006 22:40 schreef UnrealMarc het volgende:
TS je hebt je username verkeerd gespeld, het is caipirinha.
Heerlijk drankje trouwens zo'n caipirinha.![]()
![]()
![]()
Leuk hè, die onherstelbare typo'squote:Op maandag 17 juli 2006 22:40 schreef UnrealMarc het volgende:
TS je hebt je username verkeerd gespeld, het is caipirinha.
Heerlijk drankje trouwens zo'n caipirinha.![]()
![]()
![]()
Die ijs? Fin....quote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
Oja, shit, die ijs...
Sorry
[afbeelding]
Binnenkort maar even een fles cachaça kopen, voor na de capoeira trainingquote:Op maandag 17 juli 2006 22:42 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
Leuk hè, die onherstelbare typo's![]()
gelukkig heb je voor dit overheerlijke drankje geen machines nodig
(owhja, misschien de icecrusher)
DAAROM!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:49 schreef Xanthe het volgende:
Toch moeten die apparaten deze warmte wel aankunnen , waarom doen ze het in Italië wel altijd? Daar zijn dit soort temperaturen erg normaal en ik heb er altijd granita's kunnen kopen...
Dus of ze kopen hier 2e rangs produkten in die zaken waardoor ze het bij hogere temperaturen dan we normaliter gewend zijn niet meer werken of ze zitten gewoon te zeuren en willen niks verkopen (is mijn idee).quote:
En dát zou echt schofterig zijn!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef Xanthe het volgende:
[..]
of ze zitten gewoon te zeuren en willen niks verkopen (is mijn idee).
Weet niet wat de winst percentage is op dat spul , maar als die nihil is en de klanten toch iets willen hebben vanwege het warme weer , verkoop je toch liever iets waar meer winst marge op zit. Als dit dus idd. het geval is is dit schofterig voor de klant , maar slim bekeken door de winkelier.quote:
moest ff heel diep denken over die combinatiequote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Caipirinhia het volgende:
Nee, alle winkels, zwembaden, horecagelegenheden enzovoort bieden die dingen aan, maar tijdens deze dagen moeten ze me altijd teleurstellen met de melding dat dat helaas uitverkocht is omdat het apparaat het niet aankan!
hoeveel koste ie en hoeveel kreeg je ervoor?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:08 schreef SONIC het volgende:
Vorig jaar zo'n ding verkocht.
Quote:
"Ik gebruik hem toch nooit"
Gelukkig heb ik mijn pistool nog. Kan ik me iig nog voor mijn kop schieten.
In Italie werkt alles en iedereen maar de helft van de tijdquote:Op maandag 17 juli 2006 22:49 schreef Xanthe het volgende:
Toch moeten die apparaten deze warmte wel aankunnen , waarom doen ze het in Italië wel altijd? Daar zijn dit soort temperaturen erg normaal en ik heb er altijd granita's kunnen kopen...
Bij de mac enzo wel ja... Of iig met siroop oid. Zelfgemaakte milkshakes zijn een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:15 schreef classpc het volgende:
Ik ga er van uit dat die aparaten wel gewoon tegen de warmte kunnen. Net zoals je koelkast er ook tegen kan.
Misschien gewoon slecht onderhoud? Je moet ze natuurlijk wel een beetje onderhouden anders dan kappen ze ermee met deze warmte.
Btw, milkshakes maken ze toch met poeder met een smaakje en niet met verse vruchten?
Dat lijkt zo omdat ze een siësta hebben. Gemiddeld werken ze qua uren vele malen meer dan wij hier (gemiddelden van 12 uur per dag zijn geen uitzondering in normale banen).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef osmo het volgende:
[..]
In Italie werkt alles en iedereen maar de helft van de tijd
Mijn vrouw is een milkshake machine.quote:
De snackbar van mijn oom is 4 jaar geleden gedeeltelijk uitgebrand. Een aantal aparaten waren nog intakt, waaronder een echte slushpuppie machine. Ik heb deze van hem gekregen als dank voor het helpen opruimen van de troep. Hij kreeg zowiezo een nieuwe van de verzekering.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:25 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hoeveel koste ie en hoeveel kreeg je ervoor?
want die krengen zijn echt duur en dat is echt zonde in deze hitte...
ogf je doet het zoals hier in de ijssalon:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:32 schreef Poit- het volgende:
[..]
Bij de mac enzo wel ja... Of iig met siroop oid. Zelfgemaakte milkshakes zijn een stuk lekkerder![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |