Précies!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef mark_dabomb het volgende:
Weet je wat zo'n ding kost? (zo'n milkshake masjien met roomijs dan).....15.000 euro.....dan mag je inderdaad verwachten dat ze het juist bij warm weer doen....
Nee, neem jij maar gewoon ff chill een verkoelend ijsje ofzo ergens in de stadquote:Op maandag 17 juli 2006 22:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ga me de met deze hitte daar dus echt niet druk over maken he....
wrom werkt zo'n ding dan niet als een koelkast/vriezer? Mijn koelkast en vriezer houden thuis toch ook met weer en wind alles Koel en koud?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:15 schreef DropjesLover het volgende:
een ijsmachine werkt idd vaak niet bij extreem hoge temperaturen, want de machine onttrekt de warmte aan het ijs, maar kan die vervolgens niet meer kwijt in de lucht, want die is al (bijna) zo warm...
helaas, probeer anders waterijsjes in je eigen vriezer te maken![]()
Sterker nog, de koelkast hier doet het juist beter als het warm is! Zo straks een pak multi vitamine gevonden waarvan een gedeelte bevroren was.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:16 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
wrom werkt zo'n ding dan niet als een koelkast/vriezer? Mijn koelkast en vriezer houden thuis toch ook met weer en wind alles Koel en koud?
De termostaat is dus kapot? Als je koelkast met dit weer gaat vriezen, dan wil ik je stroomrekening niet zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Skyloto het volgende:
Sterker nog, de koelkast hier doet het juist beter als het warm is! Zo straks een pak multi vitamine gevonden waarvan een gedeelte bevroren was.
wa's die bak dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Luukzor het volgende:
Je vergeet ijs...
Oja, shit, dat ijs...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Luukzor het volgende:
Je vergeet ijs...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |