Wees blij dat ze het in de vakantie doen, mongool. Als het bouwvak is zit er gemiddeld heel wat minder onintelligent tuig op de weg, dus is het rustiger en hebben de wegwerkers minder last van kutvolk. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Optyfen met die wegwerkzaamheden.
Ik heb haast. Doen ze maar als ik niet op de weg ben![]()
![]()
En dan ook nog in de zomer heAls al die tyfus Huilanders hier met hun sleurhut door Limburg heen trekken.
![]()
Ach ze moeten gewoon met hun poten van de weg afblijvenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:32 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het in de vakantie doen, mongool. Als het bouwvak is zit er gemiddeld heel wat minder onintelligent tuig op de weg, dus is het rustiger en hebben de wegwerkers minder last van kutvolk. Ik zie alleen maar voordelen.
En dan hangt hun broek vaak ook nog zo laag dat je hun bruine bilnaad kan zien waar nog een plukje wc papier uit steektquote:Op maandag 17 juli 2006 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
En het erge is: Meestal staan ze met 4 man in een kringetje check te roken en koffie te zuipen. Luiwammesen dat zijn het !
Nee joh gekkie, als ze stoppen met werken komen er gaten in de weg en dat kan jouw Fiat Panda niet hebben. We willen niet dat je omkomt door een ongeluk!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach ze moeten gewoon met hun poten van de weg afblijven
Scheelt mij een hoop tandengeknars in die files. En altijd op plaatsen waar ik rij he.
En het erge is: Meestal staan ze met 4 man in een kringetje check te roken en koffie te zuipen. Luiwammesen dat zijn het !
Nee, ik probeer het proletariaat de ogen te openen, dakpan!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat probeert TS nu; Zijn eigen beroep te verdedigen ?
en ranzige bos konthaarquote:Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef nsfw het volgende:
[..]
En dan hangt hun broek vaak ook nog zo laag dat je hun bruine bilnaad kan zien waar nog een plukje wc papier uit steekt
Ach, doe toch niet zo huilie.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:40 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het proletariaat de ogen te openen, dakpan!
Aan je naam te zien ben jij zo'n smeerlap in een oranje vestje die elke auto met caravan begluurt of er 2 kleine kindertjes op de achterbank zitten te 4-op-een-rijen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:40 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het proletariaat de ogen te openen, dakpan!
Ja, en de kinderlijkjes van mijn slachtoffertjes stop ik onder het verse asfalt zodat ze nooit teruggevonden worden. Ga je billetjes wassen man, koekenbakkert.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Aan je naam te zien ben jij zo'n smeerlap in een oranje vestje die elke auto met caravan begluurt of er 2 kleine kindertjes op de achterbank zitten te 4-op-een-rijen.
En dan maar met die tong doen he![]()
![]()
![]()
Zoiets is het wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ja, en de kinderlijkjes van mijn slachtoffertjes stop ik onder het verse asfalt zodat ze nooit teruggevonden worden. Ga je billetjes wassen man, koekenbakkert.
Zullen wij samen douchen?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zoiets is het wel.
Ben je telepatisch ofzo ? Ik wou me dus SERIEUS net gaan douchen![]()
Met jou kan ik praten. Wegwerker is een van de weinige "lowlife" beroepen waarvoor ik respect heb. De gemiddelde loodgieter kan me gestolen worden hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:47 schreef Nosh het volgende:
Als er een beroep is waar ik alle respect voor heb, dan is het wel wegwerker. Mannen die dag en nacht hun tenen en longen opofferen, om onze positie als Exportland in stand te houden, en daarbij nog een flinke portie gezeik slikken ook, zonder hun gereedschap naar die paupers in Opel Astra's te gooien.
Wegwerkers
Ach ik zou zeggen stop met het werken aan de weg...paar jaartjes geduld en probleem opgelostquote:Op maandag 17 juli 2006 20:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Wegwerker is een van de weinige "lowlife" beroepen waarvoor ik respect heb.
Werkelijk ?..wacht maar tot je een lekage krijgt of een nieuw huis wilt (laten ) bouwen dan zijn ze toch wel handig hoorquote:De gemiddelde loodgieter kan me gestolen worden hoor.
Nou niet overdrijven hequote:Maar wegwerkers, man!
Dus jij weet hoe die eruit zien ?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef postmortum het volgende:
wegwerkers in oranjehesjes lijkt net het nederlands elftal voor kansloze paupers zonder lts-zwakstroom diploma![]()
ja ik rij iedere dag langs ze naar mijn goede kantoorbaanquote:Op maandag 17 juli 2006 20:56 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe die eruit zien ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |