Maar jij bent dan ook niet snel tevreden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef k_man het volgende:
Ik weet het.
Het lijkt me gewoon niet mijn soort film.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat je het hebt onthouden.
Gisteren 2 zalen volquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kinderfilm of niet, er zijn genoeg volwassenen die er van genieten. En sowieso is een kinderfilm niet per definitie slecht.
Wow, 4 euro voor zo'n stuk plastic. Eigen lijk zou zoiets helemaal neit meer dan 2 euro hoeven kosten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef Lienekien het volgende:
Een teiltje kost vier euro bij de Blokker.
In de wasbak natuurlijk. Gekke Hollanders.quote:Waarin doe jij je afwas, als je geen teiltje hebt?
Hey, ik ben geen huisvrouw, al zou ik dat wel zijn, dan ben ik een zeer slechte huisvrouw.quote:
Is 't je te min?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef k_man het volgende:
Het is een discussie voor huisvrouwen, niet noodzakelijkerwijs ook gevoerd door huisvrouwen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
't Is toch wat met die prijzen van afwasteiltjes tegenwoordig. En als de Dreft nu nog goedkoop was.![]()
Nou, kom maar op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef k_man het volgende:
Kunnen we nu weer een elitair onderwerp aansnijden dames?
Kunnen we voor jou niet een speciaal forum bedenken? Lijkt me fantastisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef LXIV het volgende:
Misschien is het een goed idee om een subforum HUIS op te richten. Speciaal voor het uitwisselen van huishoudelijke tips en de wekelijkse aanbiedingen.
Van de andere kant, dan zien we wyccie en Lienekien hier nooit meer. Doe dan maar niet.
K wat? K_mannen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef LXIV het volgende:
Zo'n 2,5 á 3 K. Hoezo?
Wat had je voor ogen? En mogen K-man en DO2 er dan ook in?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunnen we voor jou niet een speciaal forum bedenken? Lijkt me fantastisch.
Nee, die "zet" ik niet. Alles verder goed wyccie? Ga je nog naar de zomerfeesten toe?quote:
Waar je je naar hartelust op de dijen kunt kletsen. 'Och die domme vrouwtjes toch.'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat had je voor ogen? En mogen K-man en DO2 er dan ook in?
Waneer je denkt dat ik dat doe, lees je niet goed wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar je je naar hartelust op de dijen kunt kletsen. 'Och die domme vrouwtjes toch.'![]()
O, je bedoelde het aardig. Mijn fout.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waneer je denkt dat ik dat doe, lees je niet goed wat ik schrijf.
Vanavond vuurwerkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef LXIV het volgende:
Nee, die "zet" ik niet. Alles verder goed wyccie? Ga je nog naar de zomerfeesten toe?
Het valt hier nog mee in de stad (NYC) is het echt erg ! Daar is het nog veel warmer en smog enzo van alle auto'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef k_man het volgende:
Getverdemme man.
interpunctie is voor homo'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar had best een komma gemogen, Bb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |