quote:Op maandag 17 juli 2006 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
eensch is
Hee spaarlamp... Die eisen ze niet, ze hebben gewoon voorrang. Ongeacht of er een jochie in een autootje aankomt.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:02 schreef angel008 het volgende:
of van die oude mensen die van de fiets afstapen en dan op het zebrapad gaan lopen zodat ze voorrang _eisen_ (dit doen overgens ook mid age mensen)
En een voetganger met een fiets aan de hand is... jawel... een voetganger... Geen fietser.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:02 schreef angel008 het volgende:
en een zebrapad is voor voetgangers geen fietsers je moet maar lekker op je beurt wachten..
hier idemquote:Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef Omkron het volgende:
Zodra ze op hun fiets zitten, rij ik altijd door. Als ze naast de fiets staan, dan stop ik netjes.
En toch als je er een op een fiets aanrijdt, wie is er dan fout, juist dat ben jij!quote:Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef Omkron het volgende:
Zodra ze op hun fiets zitten, rij ik altijd door. Als ze naast de fiets staan, dan stop ik netjes.
nee ik heb niet net mijn rbw..quote:Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef Nlx het volgende:
[..]
Hee spaarlamp... Die eisen ze niet, ze hebben gewoon voorrang. Ongeacht of er een jochie in een autootje aankomt.
[..]
En een voetganger met een fiets aan de hand is... jawel... een voetganger... Geen fietser.
Zeker net je rijbewijs, en nu al denken dat je alles weet...![]()
Laat me raden... Al 2 hele jaren o.i.d.?quote:nee ik heb niet net mijn rbw..
Hoef je mij niet proberen wijs te maken. Rij maar eens tegen een voetganger aan dan die net een half been op het zebrapad zet... Mag je het de rechter uitleggen, en ik weet wie er aan het kortste eind gaat trekken.quote:en een zebrapad is geen verplichte voorrang deze hoef je alleen te geven waar mogelijk is (lees als je gewoon rustig kan stoppen)
Goede reden om je zorgen te gaan maken...quote:gelukkig is blijkbaar meerendeel hier het wel met mij eens
Als een voetganger met een fiets aan de hand een voetganger is, dan is een voetganger met een auto aan de hand ook een voetganger. Handig om te weten, als ik 50 meter mijn auto over het voetpad duwt bespaar ik elke dag 10 minuten omrijden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef Nlx het volgende:
En een voetganger met een fiets aan de hand is... jawel... een voetganger... Geen fietser.
Zeker net je rijbewijs, en nu al denken dat je alles weet...![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
eensch is
Als?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:35 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Als een voetganger met een fiets aan de hand een voetganger is
Geboortedatum: 1987-01-25quote:Op maandag 17 juli 2006 19:22 schreef angel008 het volgende:
[..]
nee ik heb niet net mijn rbw..
en een zebrapad is geen verplichte voorrang deze hoef je alleen te geven waar mogelijk is (lees als je gewoon rustig kan stoppen)
sterk 14.gifquote:Op maandag 17 juli 2006 19:35 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Als een voetganger met een fiets aan de hand een voetganger is, dan is een voetganger met een auto aan de hand ook een voetganger. Handig om te weten, als ik 50 meter mijn auto over het voetpad duwt bespaar ik elke dag 10 minuten omrijden.
Ik had mn rijbewijs ook pas toen ik 22 was, dus je post slaat nergens opquote:Op maandag 17 juli 2006 19:44 schreef nsfw het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1987-01-25
Je bent net 19! Je hebt dus gewoon NET je rijbewijs
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had mn rijbewijs ook pas toen ik 22 was, dus je post slaat nergens op
TS beweert dat hij al lang z'n rijbewijs heeft. Maar als TS pas 19,5 jaar is, kan ie nooit z'n rijbewijs langer hebben dan anderhalf jaar. (je mag pas rijlessen volgen op je 18e)quote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maargoed, jij hebt je rijbewijs ook pas netquote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik het op de hitte steken?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:52 schreef nsfw het volgende:
[..]
TS beweert dat hij al lang z'n rijbewijs heeft. Maar als TS pas 19,5 jaar is, kan ie nooit z'n rijbewijs langer hebben dan anderhalf jaar. (je mag pas rijlessen volgen op je 18e)
Al anderhalf jaar je rijbewijs hebben is niet "Lang je rijbewijs hebben"
Snap je het nu?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |