Mja, TS, volgens mij werkt het nog altijd zo dat als je iemand gewoon echt leuk vind, en dan echt leuk, dat je dan wel wat van je laat horen. Dit is...zaterdag..gebeurd? En het is nu maandagmorgen. Het kan zijn dat ie zich aan die 'regel' houdt dat je pas 2 dagen later ofzo contact opneemt, maar wat ook kan zijn is:
He's just not that into you. Ik zeg niet dat dat zo is, maar het zou wel kunnen. Tja, nee heb je en ja kun je krijgen, dus ik zou even een belletje doen. Smsen vind ik een beetje te makkelijk, want de enige reden om te smsen die ik kan bedenken is om eventuele 'moeilijke stiltes' te vermijden, want dan zou je je ongemakkelijk voelen.
Ik zou echt gewoon bellen, dat heeft stijl vind ik, en dan merk je snel genoeg hoe de vork in de steel vind. Tenzij hij echt zo'n sukkel is dat ie je nu afwijst puur en alleen om het feit dat je 'te graag zou willen' omdat je 'nu al' belt
![]()
Die heb je er ook bij zitten.
Ik snap dat hele gezeik met die regels trouwens hoe dan ook niet. Als ik een meid zie in de stad bv, en het klikt gewoon, dan is het in mijn ogen echt bullshit om dan vervolgens 48 uur te gaan wachten omdat dat 'de regel' is
![]()
. Als ze mij echt leuk vind, dan zal ze liever hebben dat ik na 6u al bel dan na 12u bij wijze van. Als iemand je echt afwijst om een dergelijke reden dan moet je eigenlijk een beetje blij zijn dat je een blauwtje hebt gelopen denk ik