abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39930149
quote:
Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef Sander_K het volgende:
Wat zegt dat dan?? Hlemaal niks naar mijn mening. Ik zit zo vaak met andere meisjes in verschillende kroegen of terrassen maar dat maakt me toch geen player of een of andere pimp? Zijn gewoon vriendinnen waar ik niks mee doe. En al zou ik er wat mee doen? so what.. dan hoeft het nog steeds niet een vaste vriendin te zijn. kortom, ik vind de conclusie te snel getrokken.
Ik zeg toch ook niet dat je een player of een pimp bent
Ik vond het in zijn geval alleen een beetje wanhopig overkomen aangezien hij erg zijn best deed om een meid te versieren... misschien kwam het in mijn verhaal niet echt duidelijk naar voren, maar zo bedoelde ik het wel
Ik zit ook vaak genoeg met verschillende vrienden op terrasjes, dus ik snap wel hoe je dat bedoeld
quote:
ALs ik in de kroeg wat biertjes op heb, hob ik ook weleens van de ene meid naar de andere, zonder echt een intentie te hebben om te zoenen en al helemaal geen relatie oid (tenzij het tijdens een gesprek super goed klikt, maar dat is nog nooit in de kroeg gebeurd). Gewoon gezellig met meiden kletsen en beetje aankloten is ook wel gezellig. En de meeste van die meiden zijn (vage) bekenden, of bekende van bekende. Dus ik vind het onzin om zo iemand gelijk als een player te bestempelen.
Zoals ik al zei, het kwam op mij over alsof die jongen erg zijn best deed om een meid te scoren. Toen het bij mijn vriendin niet lukte, ging hij door naar de andere... (mij dus )
Wel toevallig trouwens dat hij bij ons allebei ook vroeg (een van de eerste vragen) of we ook een vriend hadden
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 09:20:48 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39931377
Mja, TS, volgens mij werkt het nog altijd zo dat als je iemand gewoon echt leuk vind, en dan echt leuk, dat je dan wel wat van je laat horen. Dit is...zaterdag..gebeurd? En het is nu maandagmorgen. Het kan zijn dat ie zich aan die 'regel' houdt dat je pas 2 dagen later ofzo contact opneemt, maar wat ook kan zijn is: He's just not that into you. Ik zeg niet dat dat zo is, maar het zou wel kunnen. Tja, nee heb je en ja kun je krijgen, dus ik zou even een belletje doen. Smsen vind ik een beetje te makkelijk, want de enige reden om te smsen die ik kan bedenken is om eventuele 'moeilijke stiltes' te vermijden, want dan zou je je ongemakkelijk voelen.

Ik zou echt gewoon bellen, dat heeft stijl vind ik, en dan merk je snel genoeg hoe de vork in de steel vind. Tenzij hij echt zo'n sukkel is dat ie je nu afwijst puur en alleen om het feit dat je 'te graag zou willen' omdat je 'nu al' belt Die heb je er ook bij zitten.

Ik snap dat hele gezeik met die regels trouwens hoe dan ook niet. Als ik een meid zie in de stad bv, en het klikt gewoon, dan is het in mijn ogen echt bullshit om dan vervolgens 48 uur te gaan wachten omdat dat 'de regel' is . Als ze mij echt leuk vind, dan zal ze liever hebben dat ik na 6u al bel dan na 12u bij wijze van. Als iemand je echt afwijst om een dergelijke reden dan moet je eigenlijk een beetje blij zijn dat je een blauwtje hebt gelopen denk ik
Breitling - Instruments for Professionals
pi_39936704
Ik had het een keer met mijn zusje, was een leuke jongen die eerst haar en daarna mij vroeg of we al een vriendje hadden.
pi_39937035
TS, minstens één keer smsen of bellen. Hoop is goed, maar maak er geen wanhoop van.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:27:09 #55
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_39937766
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TS, minstens één keer smsen of bellen. Hoop is goed, maar maak er geen wanhoop van.
idd, 1x smsje die kan op.

hoop is een gevoel dat het gevoel dat je nu hebt niet voor altijd is.......
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_39940239
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 06:19 schreef Locusta het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik al zei, het kwam op mij over alsof die jongen erg zijn best deed om een meid te scoren. Toen het bij mijn vriendin niet lukte, ging hij door naar de andere... (mij dus )
Wel toevallig trouwens dat hij bij ons allebei ook vroeg (een van de eerste vragen) of we ook een vriend hadden
Ik heb weleens gehad dat een meid die ik aan het versieren was (soort van project, was alleen met haar bezig, paar weken lang ) me onterecht een player vond.. . Maakte waarschijnlijk teveel grapjes ofzow, erg jammer want het was een leuke meid!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:02:02 #57
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_40038873
Zoals in versierblunders topic wel eens staat, misschien verkeerd nummer genoteerd en weet hij je nu niet te bereiken?? stuur m gewoon een smsje
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 09:07:13 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40038940
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:02 schreef papierclipje het volgende:
Zoals in versierblunders topic wel eens staat, misschien verkeerd nummer genoteerd en weet hij je nu niet te bereiken?? stuur m gewoon een smsje
Wishfull thinking Als ik een telefoonnummer zou vragen en krijgen, of gewoon zou krijgen, dan zou ik dat direct in mijn telefoon intoetsen en bellen onder het mom van "ik laat hem even overgaan, want dan heb je mijn nr ook direct"
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')