quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:03 schreef B-FliP het volgende:Waarom zou hij nou aan haar vragen ofdat ze een vriend heeft? Moeilijk hoor...
Hij was dus gewoon vislijntjes aan t uitgooien en jij hebt gehapt... Als je nog iets met
m wil doen dan gewoon een paar dagen wachten totdat hij belt en anders zelf bellen...
Maar als k achteraf zou horen dat een meid eerst andere vrienden uitgeprobeerd
zou hebben voordat ze mij koos hoeft er van mij zeker niks serieus uit te komen...
Nouja, in mijn geval een kerel dan
Maar ik had zoiets laatst nog
![]()
Ging bij een groepje vrienden zitten. Zat er een onbekende jongen bij... even gepraat. Hij leek zeer geinteresseerd (voelde me natuurlijk gevleid
![]()
), en bood me een drankje aan...
![]()
Toch niet echt mijn type ofzo... maar wel even gezellig gehad
Loop ik laten met een vriendin naar beneden, zegt ze tegen mij "Die jongen waar jij net mee zat te praten, was ook al naar mij toegekomen
![]()
"
Niet dat ik me lullig voelde ofzo (toch geen klik en, gelukkig, geen info uitgewisseld
![]()
) maar toch een beetje bummer als 'ie je vriendinnen bij langs gaat...
Of:
Ook een jongen ontmoet in de kroeg... vroeg of ik een keer zin had om wat met hem te gaan drinken. Nou, prima, gezellig
![]()
Was er die avond al vrij snel achter dat ook deze jongen mijn type niet was, maar nog wel even gezellig gepraat en wat gedronken
Ben naar huis gegaan zonder tel. nummers oid uit te wisselen...
Een paar dagen laten kwam een vriendin naar me toe, "Zeg Locusta, die jongen van laatst he, heb je daar ook nog mee gezoend of tel.nummers uitgewisseld??
![]()
"
Nee dus.... "Oh, want die zag ik afgelopen week een keer of 3/4 met steeds andere meisjes in de kroeg zitten
![]()
"
![]()
Zo kan het ook dus.... multi-daten
[ Bericht 23% gewijzigd door Locusta op 17-07-2006 21:02:33 ]