Misschien dat iemand een idee heeft? Ik weet dat er namelijk artsen en verpleegkundigen op dit forum zitten.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:33 schreef N.icka het volgende:
Denk je dat wij weten wat zij op de foto gezein hebben![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:33 schreef timmeeeh het volgende:
Je gaat dood.
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
De assistente zei dat het NIET ernstig was, dat een spoedafspraak NIET nodig was en dat er WEL wat aan gedaan kon worden.
Het zal wel een infiltraat zijn geweestquote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand een idee heeft? Ik weet dat er namelijk artsen en verpleegkundigen op dit forum zitten.![]()
En die hebben een glazen bol waarin ze even kunnen loeren om te zien wat er op de foto staat?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand een idee heeft? Ik weet dat er namelijk artsen en verpleegkundigen op dit forum zitten.![]()
Ik vond het nog lang duren.quote:
Ik denk dat we 'kanker' wel kunnen wegstrepen in de categorie ernstigquote:
Zoek jij daar dan even alle aandoeningen aan op? Dan kunnen we een kansberekening makenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Het hoeven niet de longen te zijn hè, Bep. Je hebt er ook nog een hart, een trachea, allerlei lymfklierstations, een slokdarm, beenderen etc![]()
Ik heb iedere keer last van me luchtwegen in de vorm van wisselende benauwdheid die al geruime tijd speelt. Luisteren naar de longen leverde nooit wat op en aangezien ik ook last van allergieen heb scheen dat de oorzaak te kunnen zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:38 schreef MUUS het volgende:
Maar waarom is de foto gemaakt? Welke klachten had/heb je?
Je hebt dus niet met de dokter gepraat maar met de assistente? Dus het is niet de dokter die zo geheimzinnig doet maar de assistente. Wel eens bij je opgekomen dat zij het misschien ook niet weet, mag weten of hoeft te weten? Dat ze alleen weet dat het niks ernstig is? Als het echt ernstig was dan had je het nu wel geweten.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
....... over doet?
De assistente zei dat het NIET ernstig was, dat een spoedafspraak NIET nodig was en dat er WEL wat aan gedaan kon worden.
Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat ze gezien hebben op die foto, wat zo complex is dat ze het niet kunnen vertellen over de telefoon, behalve dat het verder niet ernstig was.
Wat is een "infiltraat"?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Bep het volgende:
Wat kan je allemaal aan je longen hebben?
*bronchitis
*kanker
*infiltraat
*tbc
*ontsteking
*klaplong
*rokerslongen
*emfyzeem
Iemand nog meer?
De uitslag was eerst een beetje zoek want de assistente kon het niet terug vinden in de computer, daarna is zij dus op zoek gegaan en heeft een overleg gehad met de dokter.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef Lod het volgende:
Je hebt dus niet met de dokter gepraat maar met de assistente? Dus het is niet de dokter die zo geheimzinnig doet maar de assistente. Wel eens bij je opgekomen dat zij het misschien ook niet weet, mag weten of hoeft te weten? Dat ze alleen weet dat het niks ernstig is? Als het echt ernstig was dan had je het nu wel geweten.
Astma.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:44 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb iedere keer last van me luchtwegen in de vorm van wisselende benauwdheid die al geruime tijd speelt. Luisteren naar de longen leverde nooit wat op en aangezien ik ook last van allergieen heb scheen dat de oorzaak te kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |